Aviseringar
Rensa alla

min parter var otrogen


Ämnesstartare

jag och min flickvän har varit ihop i 1år. från börjar var allt bra. vi bråkade nästan aldrig. vi brukade ligga med varandra nästan varje dag .efter 1 halv år så tjafsade vi ganska ofta. vi låg inte men varandra så ofta. men vi gjorde aldrig slut. när vi har varit ihop i 9månader så lågg vi aldrig med varandra mer. och så pussade hon en annan tjej på munnen mitt framför mej. hon sa att det var för att den andra tjejen inte mådde bra och att det inte betyde något. jag blev arg över det och vi började bråka och jag sa att om hon ska hålla på sådär så ville inte jag vara ihop med henne. men vi gjorde aldrig slut. sen på våran 1års dag hade hon en kompis sovandes hos sej och då låg dom med varandra under hela natten. jag fick veta det av en annan vän och då hör min flickvän det och när vi pratade om det så sa hon att jag ska glömma det och att det hon gjorde var okej bara för jag blev nerdrogad och våldtagen. men det var innan vi blev ihop. varje gång jag atr upp det med henne så blir hon arg på mej men jag försöker ju bara göra så att vi kan komma över det här men jag kan inte lita på  henne mer. hon umgås med en kille hela tiden och jag tror inte dom skulle ligga med varandra men hur ska jag veta. desutpom så har min flickvän börjat ljuga om olika småsaker och hon vill inte att jag ska umgås med henne ute på stan. är det här mitt fel? att hon var otrogen, ljuger för mej, pussar andra tjejer, inte vill vara med mej? jag vill prata med någon sån här person fast jag vill göra det på internet eller sms. vart kan jag göra det.


   
Citera

Gör slut dirr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hörs som att ni håller på att komma in i göra slut stadiet 


   
SvaraCitera

"jag tror inte dom skulle ligga med varandra men hur ska jag veta." du skriver också att du inte kan lita på henne. Låter inte hälsosamt att vara tillsammans med henne och hela tiden misstänka.


   
SvaraCitera

Snälla dumpa henne innan hon gör det!


   
SvaraCitera

Tycker inte hon verkar som någon speciellt bra flickvän faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är det som jag älskar. jag vill göra slut ibland men jag älskar henne så himla mycket. 


   
SvaraCitera

space:
hon är det som jag älskar. jag vill göra slut ibland men jag älskar henne så himla mycket. 

måhända men till vilken nytta? så som hon behandlar dig är hon inte värd den kärleken. även om det inte känns så nu, så kommer du älska någon annan någon gång och den personen kommer värdesätta det och behandla dig väl. gå vidare.


   
SvaraCitera

ers böghet:

måhända men till vilken nytta? så som hon behandlar dig är hon inte värd den kärleken. även om det inte känns så nu, så kommer du älska någon annan någon gång och den personen kommer värdesätta det och behandla dig väl. gå vidare.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera