Aviseringar
Rensa alla

Min partner hade sex med en annan


blum
 blum

Mawns:

Det är ditt eget fel och du beter dig som en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först & främst vet jag att det var mitt fel att jag gjorde slut & jag vet att mitt betende är bra.
Det verkar ju knappast som att en del av er förstår att jag frågar efetr hjälp om att komma över det?

Så spara tid och skriv inte era onödiga & taskiga svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt beteende INTE är bra ska det stå!


   
SvaraCitera

honan:

Jag dejtade en annan kille.

honan:

bara efter 1månad det tog slut mellan oss.

Vad är skillnaden? Du var ursprungligen ute efter att träffa någon annan och försökte glömma ditt ex bara efter en månad, medan han hade sex som inte betydde något etc bara efter en månad.

Det kanske är något att tänka på som skulle kunna hjälpa dig komma över att din kille haft sex med någon annan tjej? Eller möjligtvis se till att jobba på ditt självförtroende, det är nog grunden till hela problemet med att du mår dåligt över det öht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honan:

DU har legat med en annan.

På fyllan ja, antagligen var det inga känslor inblandade. DU dejtade någon i nyktert tillstånd. För mig är det värre [cute]
Men för att komma över det måste du nog
1. inte vara med honom
2. jobba upp din självkänsla för fa-an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Det kanske är något att tänka på som skulle kunna hjälpa dig komma över att din kille haft sex med någon annan tjej? Eller möjligtvis se till att jobba på ditt självförtroende, det är nog grunden till hela problemet med att du mår dåligt över det öht.

Tack för ditt svar!
Det är alltid ngt att tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

1. inte vara med honom

Vi är tillsammans & jag älskar honom! Vill bara sluta tänka på det som hänt..


   
SvaraCitera

Mawns:

Men get over it, du är 25 inte 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honan:

Vill bara sluta tänka på det som hänt..

Ja, och då tänker jag att det kanske är bäst att inte vara med honom. Om du dessutom gjort slut med honom massa gånger utan anledning kanske ni inte är meant to be.


   
SvaraCitera

honan:

7 månader

vänta lite...har jag fattat det här rätt? du är 25 och klarar dig i 7 månader utan att knulla? ofattbart, trodde alla tjejer var likadana


   
SvaraCitera
KSENIA

SKULLE NOG VILJA PÅSTÅ ATT DETTA PROBLEM ÄR ETT ICKE-PROBLEM EFTERSOM HAN INTE GJORT NÅGOT FEL, TÄNK SÅ! KLART OK KÖR

F.Ö. TYCKER JAG ATT DET ÄR KONSTIGT ATT HAN INTE KNULLAT FLER UNDER DE 7 MÅNADERNA. OCH ATT DU INTE GJORT DET ÖVERHUVUDTAGET [shake][shake]


   
SvaraCitera

men seriöst, du dumpar honom på regelbunden basis och stör dig på att han har sex med andra när han är singel?


   
SvaraCitera

varför gör du slut med honom upprepade gånger "utan anledning"?


   
SvaraCitera