Aviseringar
Rensa alla

Min penis storlek


Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Öh va? Det har inte jag varit med om. Vadå efter ett juck?

man retas lite men typ aldrig stoppar in den helt? när man väl stoppar in den så ba mhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: man retas lite men typ aldrig stoppar in den helt? när man väl stoppar in den så ba mhhhhhhhh

Jo, men inte så att de har kommit utan bara typ stönat av njutning av att äntligen "få in kuken i sig". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Jo, men inte så att de har kommit utan bara typ stönat av njutning av att äntligen "få in kuken i sig". 

hmm det verkade som orgasm? men whatever min kuk e rätt liten och går tydligen att njuta av? eller så är dom bra på att fejka heheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: eller så är dom bra på att fejka heheh

det är dom. Jag trodde jag var världsmästare vm-guld champion i sängen efter jag haft en flickvän länge, sa till tjejen jag var på g med att mitt ex kom varje gång, varpå hon sa då måste du vara jävligt duktig.Ett halvår in i förhållandet, "Du, ditt ex, hon fejkade nog en del". 
HAHAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur lång e era då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ta den ett snurr runt midjan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: brukar ta den ett snurr runt midjan?

men vad gör du här du har väl ingen kuk stick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

men vad gör du här du har väl ingen kuk stick

hur vet du det? känner mig kränkt när du kommer med dessa ogrundade påståenden rakt från din bratass


   
SvaraCitera
GraGo

Johaness12345:
hur lång e era då?

17, men det spelar inte så stor roll ärligt talat, tjejen kommer känna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johaness12345: hur lång e era då?

15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

det är dom. Jag trodde jag var världsmästare vm-guld champion i sängen efter jag haft en flickvän länge, sa till tjejen jag var på g med att mitt ex kom varje gång, varpå hon sa då måste du vara jävligt duktig.Ett halvår in i förhållandet, "Du, ditt ex, hon fejkade nog en del". 
HAHAHHAHA

Haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kommer förmodligen att växa i några år till. Puberteten brukar väl sluta kring artonårsåldern så du har tid på dig Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Haha 🙁

Hon hade dock haft ett ex med 20 cm snabel innan mig + kände att hon var slappare. Den första tjejen njöt, även om hon fejkade då och då. Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Hon hade dock haft ett ex med 20 cm snabel innan mig + kände att hon var slappare.

NEJ DET DÄR ÄR INTE SANT!!!!!!!! Tjejer blir inte töjda av stora snoppar. Muskeln drar ihop sig direkt. Alltså, om vi inte pratar monsterstora snoppar. Men 20 är ju inte överdrivet stort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: NEJ DET DÄR ÄR INTE SANT!!!!!!!! Tjejer blir inte töjda av stora snoppar. Muskeln drar ihop sig direkt. Alltså, om vi inte pratar monsterstora snoppar. Men 20 är ju inte överdrivet stort.

Hon var van vid känslan av en 20 cm. Men jo, hon kändes slappare. Om det berodde på hans kuk eller att hon av naturen var slappare vet jag inte. Hon hade väldigt breda höfter, var "bred" och "grov" utan att vara tjock.


   
SvaraCitera