Aviseringar
Rensa alla

Min penis storlek


Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Hon var van vid känslan av en 20 cm.

Ja, så kan det ju ha varit. Och visst kan hon ha varit lite "slappare" men detta beror men största sannolikhet inte på hennes ex. Du borde ha tipsat om knipövningar! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tar tillbaka det sista. Sjukt taskigt kom jag på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Du borde ha tipsat om knipövningar!

Eh, jag blev bara trött och avtänd på henne när hon sa det och fortsatte bara att knulla henne utan att hon njöt, jag njöt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Okej tar tillbaka det sista. Sjukt taskigt kom jag på

Varfr är det taskigt att tipsa om knipövningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Varfr är det taskigt att tipsa om knipövningar?

Tror det är känsligt och man bör nog undvika om inte tjejen i fråga är extremt slapp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Eh, jag blev bara trött och avtänd på henne när hon sa det och fortsatte bara att knulla henne utan att hon njöt, jag njöt ju.

Orka snacka om sitt ex penis när man är med en ny. Dum brud 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Orka snacka om sitt ex penis när man är med en ny. Dum brud

Hade redan hört liknande visor ifrån tidigare ONS så jag brydde mig väl inte så mycket. Hade redan då blivit lite mansgrisig, d.v.s. man börjar skita i tjejerna som jag låg meds njutning då det ofta var gnäll, och fokuserar bara på att knulla henne som man själv vill. evilgrin39.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: det ofta var gnäll,

Tror du ligger med fel tjejer. Känner inte någon som gnällt under sex, möjligtvis efteråt till sina kompisar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Tror du ligger med fel tjejer. Känner inte någon som gnällt under sex, möjligtvis efteråt till sina kompisar.

Men det har mest varit ONS och ett ex då. Jag bryr mig ärligt talat inte om ett ONS inte njuter så länge jag njuter.
ONS-tjejer kanske är lite slampigare och vana vid att plöja igenom stora snablar, vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Jag bryr mig ärligt talat inte om ett ONS inte njuter så länge jag njuter.

Jag trodde att halva njutningen gick ut på att få den andra att njuta, typ cirka ungefär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Men det har mest varit ONS och ett ex då. Jag bryr mig ärligt talat inte om ett ONS inte njuter så länge jag njuter.
ONS-tjejer kanske är lite slampigare och vana vid att plöja igenom stora snablar, vad vet jag.

lol ofta dom gnällt? sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Jag trodde att halva njutningen gick ut på att få den andra att njuta, typ cirka ungefär.

I en relation så vill jag såklart att sexet är bra för henne också. Men ett ONS? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Men ett ONS?

Tänkte mer på den egoistiska biten. Att man blir upphetsad och njuter av att tillfredsställa den andre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Tänkte mer på den egoistiska biten. Att man blir upphetsad och njuter av att tillfredsställa den andre.

Jaha ... nej. HEHE är väl lite egoistisk av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
oroa dig nt ponken


   
SvaraCitera