Aviseringar
Rensa alla

Min penis storlek


Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Jaha ... nej. HEHE är väl lite egoistisk av mig.

Kanske är det därför tjejerna klagar Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Kanske är det därför tjejerna klagar

Jo säkert men jag tycker tjejerna får ta ansvar för sin egen njutning. Men sedan har det varit konkret gnäll om storleken "Åhh har du bara 15 shit, jag låg med rodrigo igår som hade 19 åhhhh.... "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: "Åhh har du bara 15 shit, jag låg med rodrigo igår som hade 19 åhhhh.... "

Tänker spontant att enbart oerfarna och väldigt osäkra tjejer skulle slänga ur sig något sådant. Låter sjukt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: lol ofta dom gnällt? sjukt

Haha ja. Vad ska man säga åhh men snutan då heregud ja frlåt så mycket då för att jag inte har lika stor som ditt ex. Näää, brukar bara knulla vidare tills jag kommit i henne och sedan sticka, om hon är hos mig kasta ut slynan. 
eller brukar och brukar, har haft 7 ONS, men har varit så med ett par av dom. haha jag är fan en gris laltså............ sry gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan är det för personer som säger så? palla bry sig om kukstorlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 22 o har liten kuk...den e 14 cm....tjejer gör sig alltid lustiga över min storlek, det e tråkigt att dagens samhälle är så porrskadat. har man liten så e det typ kört med tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:
jag e 22 o har liten kuk...den e 14 cm....tjejer gör sig alltid lustiga över min storlek, det e tråkigt att dagens samhälle är så porrskadat. har man liten så e det typ kört med tjejer.

har jag gjort det??


   
SvaraCitera