Aviseringar
Rensa alla

Min personlighet försvann


Ämnesstartare

Då jag fick psykiska issues. För två år sedan. Kan ni känna igen er?

Känns inte som jag har någon humor längre. Känns inte som jag kan skratta knappt. Det där med naturligt rolig är som bortblåst. Jag dödar bara folks leenden. Alltid när folk pratar med mig så dör deras leenden. Jag fattar inte hur jag ska klara mig i jobblivet bland ungdomar. Min tråkiga personlighet tilltalar ingen. Jag vet inte ens vem jag är. Har blivit så jävla GRÅ och allvarlig. Och alla andra är så jävla charmiga. Jag har verkligen noll charm. Fattar inte ens hur jag ska få en vän. Vem fan vill umgås med en jävla gravsten.


   
Citera
Ämnesstartare

Läkerol:

För två år sedan. Kan ni känna igen er?

Ja jag blev så när jag fick antidepressiva, slutade med skiten fort som fan när jag upptäckte det. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja jag blev så när jag fick antidepressiva, slutade med skiten fort som fan när jag upptäckte det. :S

Går inte på antidepressiva.. men skönt att det löste sig för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter precis som mig jue[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Går inte på antidepressiva..

Ahaaa 0.o du kanske är en sån som det skulle funka för då :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Jag vet inte ens vem jag är

Känner mig likadan. Tom, intresselös utan en personlighet. Ingen motivation, koncentration eller kompetens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ahaaa 0.o du kanske är en sån som det skulle funka för då :O

Nä är inte deprimerad

Harpyja:

Känner mig likadan. Tom, intresselös utan en personlighet. Ingen motivation, koncentration eller kompetens.

Du verkar ju ha utstrålning av det jag sett av dig i forumet. Men vissa har ju lättare för att skriva än att prata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt läge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

jobbigt läge

Jo, det är bara att begå självmord eller börja knarka. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Du verkar ju ha utstrålning av det jag sett av dig i forumet. Men vissa har ju lättare för att skriva än att prata.

Precis. Jag är en såndär typisk chatta-vid-datorn-karaktär. I verkligheten tittar jag ned i marken och blir tyst samtidigt som jag känner mig obekväm och drar i ett grässtrå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

o, det är bara att begå självmord eller börja knarka. [smile]

orkade inte ens börja läsa inlägget, men det låter som bra alternativ, bästa vore nog att kombinera dock[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Vem fan vill umgås med en jävla gravsten.

Haha, I see what you did there [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Precis. Jag är en såndär typisk chatta-vid-datorn-karaktär. I verkligheten tittar jag ned i marken och blir tyst samtidigt som jag känner mig obekväm och drar i ett grässtrå.

Har liksom aldrig något att säga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha, I see what you did there [blush]

[rolleyes]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

orkade inte ens börja läsa inlägget, men det låter som bra alternativ, bästa vore nog att kombinera dock[party]

Nat funny


   
SvaraCitera