Aviseringar
Rensa alla

MIN POJKVÄN ÄR FÖRÄNDRAD


Ämnesstartare

Hej alla på UM

Nu är det så att jag har ett stort problem, och jag vet inte vart jag ska vända mig. Det är ett prolem, som jag verkligen inte kan prata om med mina vänner och föräldrar. Jag vet inte vad jag ska göra...

Det började för längesen på hemsidan PA@ (Playahead), att jag träffade en jättesöt kille, han sa att han var 15 och bodde vid mina trakter. Asso sen så pratade vi fett mkt över både msn och PA, vi pratade nästan hela tiden och han förstog verkligen mig! Vi började senare prata jätte mkt i telefon oxå. Han var verkligen skit gullig mot mig! Han var verkligen min dröm kille, för snygg var han oxå!

Sen så bestämmde vi oss för att träffas, och nu hade vi kanske pratat med varandra i 4-5 månader och var jätte tighta. Men iaf så skulle vi träffas i Göteborg efter mycket längtan och så. Vilket han inte hade sagt, eller ljugit om var att han var 5 år äldre! Så killen jag träffade var 20. Han såg ut som en skitsnygg 17åring kanske och jag hade inget emot hans ålder, kanske bara att jag var lite ung.

Även trotts han ljugit så fortsatte vi att ringa och prata med varandra och han var fortfarande så gullig och söt som alltid. Och vi började träffa varandra mer o mer och blev typ ett par trotts att han är 6 år äldre. Sedan efter ett tag så hade vi också sex. Han var verkligen gullig och perfekt, och förstog verkligen mig. Liksom jag älskar honom och han mig, och han säger det ofta, och vi har varit tillsammans i 3 månader nu.

Men nu är problemet att han vill ha sex med mig hela tiden, så fort jag är hos honom så tar han av mina kläder och vi har sex. jämt och ständigt, även fast jag inte vill. Och liksom jag säger nej och vill verkligen inte men han bara fortsätter att ta av mina kläder. och sedan när jag frågar honom vad han gör säger han att han gör det för att han älskar mig! Han har sex med mig våldsamt och jag kan inte göra någonting emot honom. jag vill verkligen inte göra slut med honom för han är denna gulliga söta person inombords... Jag vågar inte svara på hans sms eller hans samtal, för det känns som om jag inte känner honom längre, trotts att jag älskar honom. Jag orkar inte längre. Vad ska jag göra? jag vill verkligen inte. Han är mitt allt, men samtidigt så skrämmer han mig... jag fattar inte.

Hjälp mig. snälla.


   
Citera
Ämnesstartare

Han verkar ha fastnat i puberteten.


   
SvaraCitera

Dissa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har troll kläder[shake]


   
SvaraCitera

orkar inte läsa[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

jag vill verkligen inte göra slut med honom för han är denna gulliga söta person inombords

Är det verkligen hans inombordsperson då? Kanske det bara var en fasad för hans verkliga sexfreaksperson? [shake] Ja menar han ljög ju om sin ålder så han kanske ljög ihop hela sin personlighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Är det verkligen hans inombordsperson då? Kanske det bara var en fasad för hans verkliga sexfreaksperson? [shake] Ja menar han ljög ju om sin ålder så han kanske ljög ihop hela sin personlighet?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

Hjälp mig. snälla.

är ju bara att dumpa honom. han kanske verkar vara gullig o sånt, men det är bara det han får dig att tro för att han ska få ha sex med dig.

säger du nej så är det ju i princip våldtäkt dessutom.

så: dump him. han är bara ute efter sex o inget mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va lite självrespekt vissa verkar ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Är det verkligen hans inombordsperson då? Kanske det bara var en fasad för hans verkliga sexfreaksperson? Ja menar han ljög ju om sin ålder så han kanske ljög ihop hela sin personlighet?

jag är rädd för att dumpa honom, en gång sa jag att vi skulle ta en pause och då tryckte han upp mig mot väggen och sa att jag var hans "allt", och skulle ta livet av sig om det hände. jag älskar ju honom... kan inte göra så mot honom.

LightInDarkness:

är ju bara att dumpa honom. han kanske verkar vara gullig o sånt, men det är bara det han får dig att tro för att han ska få ha sex med dig.

säger du nej så är det ju i princip våldtäkt dessutom.

så: dump him. han är bara ute efter sex o inget mer

Som till fistforfight så kan jag inte...och jag älskar honom,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troligtvis ljög han om sin ålder för att komma dig så pass nära att han slutligen skulle kunna ha sex med dig, vilket bara verkar vara det han är ute efter, så mitt råd är att dumpa honom.


   
SvaraCitera

Fjortton:

och skulle ta livet av sig om det hände.

Han snackar bara skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

Som till fistforfight så kan jag inte...och jag älskar honom,

han spelar bara med dig...han säger allt för att du inte ska lämna honom. han kommer inte gör ngt alls. sluta gå på hans skitsnack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

en gång sa jag att vi skulle ta en pause och då tryckte han upp mig mot väggen och sa att jag var hans "allt", och skulle ta livet av sig om det hände.

Det är bara en ursäkt för att få ha dig kvar. Hade du verkligen varit hans "allt" skulle han ha respekterat när du inte ville ha sex och heller inte uppträtt sig som att det är det enda han vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Troligtvis ljög han om sin ålder för att komma dig så pass nära att han slutligen skulle kunna ha sex med dig, vilket bara verkar vara det han är ute efter, så mitt råd är att dumpa honom.

Det värsta är att han är våldsam oxå, liksom han brukar slå mig lite hårt när jag inte lyssnar på honom. fast jag vet att inte vill skada mig innerst inne, så jag vet inte hur han skulle agera om han blev dumpad.


   
SvaraCitera