Aviseringar
Rensa alla

MIN POJKVÄN ÄR FÖRÄNDRAD


Ämnesstartare

My dreams are her:

Dissa honom.

LightInDarkness:

är ju bara att dumpa honom

Fjortton:

jag är rädd för att dumpa honom

det förstår jag att du är, när han säger och gör allt det där du skrev. men att du inte kan göra så mot HONOM? det är HAN som utnyttjar DEJ[mad] du prata med nån vuxen, !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ptja, antingen är du smart och dumpar honom.

Eller så förstör du ditt liv och fortsätter att vara tillsammans med honom, det är helt upp till dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensyster:

det förstår jag att du är, när han säger och gör allt det där du skrev. men att du inte kan göra så mot HONOM? det är HAN som utnyttjar DEJ[mad] du prata med nån vuxen, !

men han är den enda som älskar mig om jag dumpar honom så är jag helt ensam.

Nintendo:

Eller så förstör du ditt liv och fortsätter att vara tillsammans med honom, det är helt upp till dig [y]

du vet inte hur det är att vara helt ensam, mina vänner och min familj hatar mig. Han är allt jag har kvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN FÖR FAN! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DUMPA FÖR I HELVETE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt han säger är bara för att få ligga, fattar du inte hur manipulerad du blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din pojkvän våldtar dig, och du tillåter det, vilket innebär att du även våldtar dig själv. Det kommer bryta ned dig totalt. Det finns bara en lösning - gör slut, och träffa honom aldrig mer.


   
SvaraCitera

Verkar som nån är blind, han är ute efter SEX, OFCOURSE [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

men han är den enda som älskar mig om jag dumpar honom så är jag helt ensam.

skitsnack. han älskar dig inte

Fjortton:

du vet inte hur det är att vara helt ensam, mina vänner och min familj hatar mig. Han är allt jag har kvar

är du den enda som vet hur det är att vara ensam? [confused]

du vet att det finns några miljarder människor som är äldre än dig o har mer livserfarenhet och vet mer än dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dissa bara för i helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Din pojkvän våldtar dig, och du tillåter det, vilket innebär att du även våldtar dig själv. Det kommer bryta ned dig totalt. Det finns bara en lösning - gör slut, och träffa honom aldrig mer.

jag har ingen att prata med min mamma är död, alla mina vänner hatar mig och min pappa jobbar hela tiden, när han inte jobbar så super han.
Ibland känns det som om han är den enda som förstår mig och om jag dumpa honom så har jag ingen jag blir helt ensam.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

LightInDarkness:

är du den enda som vet hur det är att vara ensam? [confused]

jag är inte stark som andra människor, ensamheten skrämmer mig mer en vad han gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit dumpa honom han verkar vara "bad news" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortton:

du vet inte hur det är att vara helt ensam, mina vänner och min familj hatar mig. Han är allt jag har kvar

Så det är bättre att bli slagen och att ha sex mot sin vilja än att vara ensam? [zzz]

Du borde nog ta och kontakta skolkuratorn/bup [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du inte är riktig, om du är så dumpa.
Han ljög för dig om åldern och har säkert ljugit om mycket mer.
Gå inte på hans skitsnack, dumpa och gå vidare.

Liksom han både slår och våldtar dig, är det bättre än att vara ensam?


   
SvaraCitera