Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän åker in på ungdomsanstalt..


Ämnesstartare

Min pojkvän åker inpå ungdomsanstalt någon dag nästa vecka, jag är helt förstörd .. Jag har ingen aning om hur min framtid ser ut, har haft ett rent helvete de senaste åren.
Han kom och gav mig lycka... Vad fan ska jag göra ?!


   
Citera

hoppa från västerbron[y] nä men allvarligt jag har ingen aning


   
SvaraCitera

Om ditt liv är ett helvete kanske du ska prova att hitta en snäll och duktig kille, som inte lyckas hamna på en ungdomsanstalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hoppa från västerbron nä men allvarligt jag har ingen aning

Nja .. nej ..


   
SvaraCitera

Han verkade bra för dig. [wink]


   
SvaraCitera

woaaaah:

Min pojkvän åker inpå ungdomsanstalt någon dag nästa vecka, jag är helt förstörd ..

Vad har han gjort?


   
SvaraCitera

fan va egoistisk du är som tänker på dig själv bara när d är din kille som åker in[tired]


   
SvaraCitera

AHHAHAHAHAHAH! Rätt åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Om ditt liv är ett helvete kanske du ska prova att hitta en snäll och duktig kille, som inte lyckas hamna på en ungdomsanstalt?

Tro mig, han är den snällaste jag vet! Och det är inte pga honom som person som gjort så han hamnat där.


   
SvaraCitera

Byt pojkvän.


   
SvaraCitera

woaaaah:

Han kom och gav mig lycka...

Jo det låter som en riktig toppen kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Vad har han gjort?

misshandel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fan va egoistisk du är som tänker på dig själv bara när d är din kille som åker in

Jag menar självklart inte att vara egoistiskt, självklart inte! Han har det också ett helvete,och kommer få det .. är för fan skit rädd om honom. Vill inte sitta minst ett år och vissla och rulla tummarna och hoppas på det bästa ..


   
SvaraCitera

woaaaah:

är för fan skit rädd om honom.

återigen så fokurerar du på dig själv[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Byt pojkvän.

Aldrig i livet.


   
SvaraCitera