Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän får inte gå ned på mig om jag inte duschat timmarna innan - onormalt?


Ämnesstartare

Ja som rubriken säger så vill jag inte att min pojkvän (eller någon annan) går ned på mig om jag inte duschat sammma dag och känner mig "fräsch".

Så min frga till tjejer är: Känner du samma sak eller bryr du dig inte? Är det bara jag som fjantar mig eller känner fler på samma sätt?

Min fråga till killar:Är detta något ni bryr er om? Skulle ni tycka att er tjej va jobbig om hon sa så? Hur tänker ni kring eran hygien?

Förlåt för mycket text [bigsmile]


   
Citera

minns att min kille blev sur på mig när jag inte ville att han skulle hålla på och greja där nere när jag har mens. I övrigt så är det väl inget konstigt med att man vill känna sig fräsch. se upp bara så du inte övertvättar. Fast du kanske inte sexar så ofta att det blir risk för det.


   
SvaraCitera

Normalt och normalt, det är din kropp och du bestämmer. Dock verkar du som en sådan där som desperat vill behaga andra.
Men visst är ett tvättat kön fräschare än ett som varit instängt i flera lager kläder en hel dag.
Duschar han också innan?


   
SvaraCitera
nrg89

Loka321:

Min fråga till killar:Är detta något ni bryr er om? Skulle ni tycka att er tjej va jobbig om hon sa så? Hur tänker ni kring eran hygien?

Ett av mina ex luktade inte direkt hallontårta när jag gick ner på henne, och hon tyckte samma sak om mig. När sexlivet blev mer regelbundet började vi duscha innan vi hade sex varenda gång (förutom de där spontana gångerna, givetvis). Jag hade inga fler problem under de två och ett halvt åren vi var tillsammans, och hon tog aldrig upp något med mig heller.

Så, personligen är jag helt för att känna sig fräsch när man har sex.


   
SvaraCitera

Tycker att alla kvinnor borde ha din inställning!


   
SvaraCitera

dekadent:

Tycker att alla kvinnor borde ha din inställning!

killar då? [mad][mad]
iof brukar inte snoppar lukta ngt speciellt men ändå
(eller så finns det en hel värld av illaluktande snopps därute)


   
SvaraCitera

isola:

killar då?
iof brukar inte snoppar lukta ngt speciellt men ändå
(eller så finns det en hel värld av illaluktande snopps därute)

Jag skulle aldrig drömma om att vara ofräsch där nere och låta en dam gå ner. [no-no] Undantag görs vid fylla, men där ursäktat även kvinnor.


   
SvaraCitera

dekadent:

ag skulle aldrig drömma om att vara ofräsch där nere och låta en dam gå ner. [no-no] Undantag görs vid fylla, men där ursäktat även kvinnor.

Du är en sann gentleman du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är väl lite att vi kan ha sex flera gånger på en dagoch om vi då redan haft sex innan så känner jag mig lite ofräsch.. Så då vill jag inte att han ska gå ner [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Du är en sann gentleman du

Lite så, ja. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Duschar han också innan?

Ja han duschar varje dag. Men han kan be om en avsugning även om han inte är helt ny duschad 😛 Men så länge de inte känns ofräscht så känns de okej.

Vill ju liksom att min pojkvän ska tycka att jag är snäll, sexig och luktar gott och allt såntdär.. inte ofräsch liksom [blush]


   
SvaraCitera

Loka321:

Vill ju liksom att min pojkvän ska tycka att jag är snäll, sexig och luktar gott och allt såntdär.. inte ofräsch liksom [blush]

Keep up the good work! [party]


   
SvaraCitera

Har svårt för att få oralsex. Har låtit min sambo gå ner på mig en gång och då var jag helt nyduschad.
Han vill inte att jag ska gå ner på honom om han inte känner sig ofräsch, har dock aldrig märkt att det smakar eller luktar illa.


   
SvaraCitera
zIGGE

elverpigen:

övertvättar. Fast du kanske inte sexar så ofta att det blir risk för det.

klart man duschar eller tvättar sig själv varje dag, är knappast övertvättar! Det är normalt, annars är man äcklig. Du behöver kanske duscha lite oftare![love]


   
SvaraCitera

zIGGE:

klart man duschar eller tvättar sig själv varje dag, är knappast övertvättar! Det är normalt, annars är man äcklig.

det räcker ju med vatten varje dag, finns folk som är för känsliga för ens det. att tvätta med tvål, om så ens bara intimtvål, kan paja balansen. Fittor i obalans är onice.

zIGGE:

Du behöver kanske duscha lite oftare![love]

nej


   
SvaraCitera