Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän ger mig smiskpoäng


Ämnesstartare

rbb:

När det är tillräckligt hög poäng åker jag över hans knän.

dumpa honom eller lär dig tända på det, och gör det till en het sexlek när du har varit en naughty girl


   
SvaraCitera

rbb:

När jag inte gör det jag har lovat, när jag ljuger eller när jag gör andra dumheter. När det är tillräckligt hög poäng åker jag över hans knän.

Han säger att det är ett bra sätt att se till att jag håller det jag lovar.

Smart kille!
Underbar ide och borde tillämpas mycket oftare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

dumpa honom eller lär dig tända på det, och gör det till en het sexlek när du har varit en naughty girl

I like it. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

I like it.

så detta är alltså antingen en "kåta upp killar"-tråd eller en "titta vad bra jag har det"-tråd 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

"titta vad bra jag har det"-tråd 😀

Hihi. [blush]

Jag vill inte vara svenskt blygsam! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nebiros:

art kille!
Underbar ide och borde tillämpas mycket oftare

skål på den bruschan[bigcheers]


   
SvaraCitera

styggt:

skål

[bigcheers]


   
SvaraCitera
smisk

Jag är smisk. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Jag vill inte vara svenskt blygsam!

ja nä. det tycker jag inte du ska vara heller.

jag avundas lite dig, eller egentligen mer din pojkvän:D hade också velat ge smisk poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så de ska tas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

jag avundas lite dig, eller egentligen mer din pojkvän:D hade också velat ge smisk poäng

Vad är det med killar och smisk???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du förtjänar det antagligen, slyna.


   
SvaraCitera

HAHAHA.

LOVELY!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Vad är det med killar och smisk???

jag kan inte riktigt svara på det. jag tror det hela handlar om blandningen mellan sex och våld. Det sägs ju att sex och våld centrat ligger väldigt nära varandra i hjärnan och att killar har svårt att skilja dem åt. ( kanske därför som många killar får en slags sexuell njutning av att slåss. folk som använder våld som ett substitut för sex, om man tänker så, så hade man säkert kunnat slå ut stora delar av allt våld i samhället genom att folk fick sex lite oftare)

att få ge smärta genom att få ta på en sexuell punkt såsom en fin rumpa. är något av det mest tändande som finns.

kontroll och sexuellspänning är en farlig mycket härlig kombination som få brunstiga killar kan motstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men svamp, bruden är fejk.


   
SvaraCitera