Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän har tröttnat på vårt sexliv


Ämnesstartare

Det är så att min pojkvän berättade för mig någon dag sen att han har börjat titta på andra tjejer och tänker fantiserar lite om vad dom skulle tänka sig göra.. Han älskar mig fortfarande och vill lösa det här med mig. Han mår dåligt över det. Han vill att jag blir mer "påhittig" och hittar på mer saker och så.. Men jag förstår inte varför han tycker att vårt sex har blivit tråkigt.. Det bästa jag är på med sex är att suga av honom. Men jag kan verkligen inte hitta på något annat..
Vad ska jag göra så att vårt sexliv ska bli bättre?
Vart kan man läsa om sexställningar och sådant? Jag hittar ingenstans.


   
Citera

chinchi:

Vart kan man läsa om sexställningar och sådant?

google


   
SvaraCitera

han vill inte änns lösa problemet det är därför han säger att du ska det


   
SvaraCitera

Tycker det är lite taskigt av honom att lägga hela ansvaret på dig. Han får väl också bli lite påhittig. [no-no]


   
SvaraCitera

OF 5:

änns

Dagens [smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Dagens

DO'H


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Tycker det är lite taskigt av honom att lägga hela ansvaret på dig. Han får väl också bli lite påhittig.

Han säger att han riktigt dålig fantasi, men det är precis som jag..


   
SvaraCitera

chinchi:

Han säger att han riktigt dålig fantasi, men det är precis som jag..

Ja men då så, säg åt honom att han får väl också ta tag i saken.


   
SvaraCitera

chinchi:

Han vill att jag blir mer "påhittig" och hittar på mer saker och så..

HAN får väll fan ta initiativet om han nu tycker det är så tråkigt. Vilken jävla tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

google

De mesta sexställningar har vi redan gjort.. Men han tkr fortfarande det är något som saknas..


   
SvaraCitera

Oj andra tråden med samma topic idag! Vad händer!? Killar som förändras!? EN REVOLUTION!?

Jag tycker det verkar bra, så kan tjejerna få smaka på sin egen medicin. [cool]


   
SvaraCitera

Tyvärr, du håller inte måttet helt enkelt ;c


   
SvaraCitera

sculptura:

Oj andra tråden med samma topic idag! Vad händer!? Killar som förändras!? EN REVOLUTION!?

Eller hur [shake] Och här går ni och säger att tjejer kan få ligga hur mycket de vill!


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eller hur [shake] Och här går ni och säger att tjejer kan få ligga hur mycket de vill!

Det kan ni ju också. Men förhoppningsvis inte länge till! Så ni måste slåss för oss istället, då kanske man har tur nog att bli indragen av en aggressiv kvinna som tar för sig. 😛 🙂


   
SvaraCitera

sculptura:

Så ni måste slåss för oss istället

Fast ta inte in mig som "ni". Jag är ett Det som lever i celibat. Jag flummar på tills någonting kommer.


   
SvaraCitera