Aviseringar
Rensa alla

min pojkvän kollar in andra tjejer :/


Ämnesstartare

igår när vi gick på stan, så går en tjej förbi oss ( gammalt strul till honom ), och han vänder sig om och kollar in henne.

när vi är nånstans så märker jag att han kollar in tjejerna som går förbi oss, men jag säger ingenting, vill inte verka jobbig eller så. vad fan ska man göra?

behöver råd från er!


   
Citera

Faktum är att det nästintill alltid kommer finnas någon som din pojkvän finner attraktiv, men så länge det är med dig han går på stan så visar det ju ändå att han vill vara med dig.

Börjar han busvissla och be om nummer och sådant så är det dessvärre att gå över gränsen enligt mig. Men skämt åsido, blir det för jobbigt så kan du prata med honom och märka av hans reaktion iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu vet jag ju inte hur jobbigt du tycker att detta är, men jag för min del tycker inte att det är så jobbigt när min kille gör det. Jag vet att han kollar på tjejer, kanske inte så mycket när jag är med, men ändå. Jag kollar ju själv in killar ibland, inget konstigt med det. Se men inte röra-principen. [y] Hade min kille blivit sur och lipat över en sådan grej hade jag nog känt mig "låst" och tyckt han vart jobbig.

Kimmy:

Börjar han busvissla och be om nummer och sådant så är det dessvärre att gå över gränsen enligt mig. Men skämt åsido, blir det för jobbigt så kan du prata med honom och märka av hans reaktion iaf.

Agree.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det kan jag hålla med om. jag kan ju inte förbjuda han att kolla på tjejer, eftersom jag själv kollar på andra killar. Men.. att han vänder sig om efter en tjej, när jag är med? Det sårar mig..


   
SvaraCitera
Tyrael

skitpojkvän? [rolleyes]


   
SvaraCitera

babygirl__:

att han vänder sig om efter en tjej, när jag är med?

Få han att förstå det. Säg som set är. Det är "okej" att du kollar in andra men kan du göra det lite mer diskret. Och sen kan du ju grunda denna mening med varför det faktiskt känns jobbigt så han får mer förstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja kolla in andra killar och se om han reagerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babygirl__:

behöver råd från er!

Jag kollar på andra tjejer än min sambo hela tiden. Hon bryr sig inte för hon vet att jag inte är ute efter nåt mer än nåt intressant att titta på! Inte värre än att låta bli att vända bort blicken när det är reklam för nåt schampo på TV.

Tyrael:

skitpojkvän? [rolleyes]

Passar du på att flirta in dig nu eller? [y]

GoodbyeKitty:

Börja kolla in andra killar och se om han reagerar.

Bra idé! Jämställt ska det va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

Börja kolla in andra killar och se om han reagerar.

/word.

Var lite överdriven också. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är kille, vafan förväntar du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maroona:

Han är kille, vafan förväntar du dig?

Du har en ytterst positiv attityd vad gäller killar. [rolleyes] Både killar och tjejer tittar på varandra you know.

Hon är tjej, vafan förväntar du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting. Kolla du också då, så jävla farligt är det ju inte, suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att vänja dig.

Maroona:

Han är kille, vafan förväntar du dig?

Är du med i FI?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Relativt Majs:

Du har en ytterst positiv attityd vad gäller killar. [rolleyes] Både killar och tjejer tittar på varandra you know.

En tjej tar mer hänsyn till sin partners känslor, till skillnad från en kille då de inte känner sympati på samma vis, bara egoism.


   
SvaraCitera

haha får man inte göra det eller? vad spelar det för roll, det är dig han är med


   
SvaraCitera