Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän kysste en annan tjej


höna

Jag skulle nog förlåta iom att han ångrar sig så mycket. Men det är svårt att sätta sig in i situationen? Gå på magkänslan, typ


   
SvaraCitera

hade nog dumpat eller tagit paus. tillit är en sån jättestor grej för mig.


   
SvaraCitera

Hahannahc98: härligt att du och dina vänner vart med om samma sak då, då förstår du vad jag menar när jag säger att jag är sårad. Om det inte stör dig det minsta att han kysste någon annan så har ni nog haft en annan slags relation än var jag och min kille har 🙂 klart som fan att jag blir sårad? Men att kasta iväg det viktigaste i mitt liv? de är inte det jag önskar behöva göra.  jag tänker inte lämna honom, det har jag bestämt. men jag är självklar skit ledsen och vad jag egentligen villa få fram med den här chatten va att få tips om hur man kan tänka på annat. och eftersom att du inte störde dig det minsta på att din kille kysste någon annan har vi nog inte haft samma slags problem 🙂

Ja men det är klart att du blir sårad. Som jag sa i min första kommentar ta din tid att fundera på vad du vill, för om du inte kan komma över faktat att han kysste en annan tjej är din relation med han inget att fortsätta. Hoppas bara det blir bättre nu när du har bestämt att fortsätta vara tsm med honom.Ja men det är för att jag inte inleder seriösa relationer med folk då jag inte känner för det eller orkar med det. Har ingen lust att gå och oroa mig eller gå och tänka på saker som stör mig. Om det hade stört mig hade jag gjort slut men är inte så ytlig.  Folk gör misstag.


   
SvaraCitera

Du fattar väl att han e player


   
SvaraCitera

Palsternacka:
Du fattar väl att han e player

Om man har ett förhållande i 1,5 år och är otrogen en gång är man inte player


   
SvaraCitera

Zerafina:

Om man har ett förhållande i 1,5 år och är otrogen en gång är man inte player

Hur vet du att han inte har varit med flera tjejer lasse maja?


   
SvaraCitera

dumpa han 


   
SvaraCitera

hade dödat, hela hans familj också, alla med samma efternamn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palsternacka:

Hur vet du att han inte har varit med flera tjejer lasse maja?

Han är Man nog att berätta det för mig.  han berättade det nu,om han vart det förut hade han nog berättat det då också, vi har varit tillsammans ett bra tag nu.. om han ändå var ute efter att hålla på med "massor" av andra brudar skulle nog vårt förhållande slutat för ett bra tag sen:)  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Om man har ett förhållande i 1,5 år och är otrogen en gång är man inte player

U go girl 🙂 


   
SvaraCitera

finns bara två saker du kan göra:

1. kom över det

eller

2. gör slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
finns bara två saker du kan göra:

1. kom över det

eller

2. gör slut

jomen tack för tipsen kära du 🙂 


   
SvaraCitera

Precis som de andra skrivit, antingen får du lov att förlåta och gå vidare i relationen eller välja att inte gå vidare och göra slut. Jag har i de relationer där otrohet varit ett inslag insett att det är viktigt för relationen och speciellt sig själv att om man förlåter så förlåter man och då ältar man inte problemet vidare, man bråkar inte om det, man drar inte upp det, man går helt enkelt vidare om man känner att man kan, men kan man inte är det bäst att lämna och gå vidare på egen hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Precis som de andra skrivit, antingen får du lov att förlåta och gå vidare i relationen eller välja att inte gå vidare och göra slut. Jag har i de relationer där otrohet varit ett inslag insett att det är viktigt för relationen och speciellt sig själv att om man förlåter så förlåter man och då ältar man inte problemet vidare, man bråkar inte om det, man drar inte upp det, man går helt enkelt vidare om man känner att man kan, men kan man inte är det bäst att lämna och gå vidare på egen hand.

sant sant, har bestämt mig för att förlåta honom:) 


   
SvaraCitera
reben

vet inte om d är beundransvärt att kunna komma över d elr inte


   
SvaraCitera