Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän ska flytta


Ämnesstartare

Sluta prata om avståndet, vi får ju inte ens och ingen av oss vill ställa till det för varandra. Huvudsaken är att jag är asdeppig och vet inte hur jag ska få bort det.


Ämnesstartare

jag bodde i malmö, han bodde i göteborg. i nio månader hade vi ett distansförhållande. det var jobbigt, men skönt på vissa sätt.


Ämnesstartare

Yohio:
Sluta prata om avståndet, vi får ju inte ens och ingen av oss vill ställa till det för varandra. Huvudsaken är att jag är asdeppig och vet inte hur jag ska få bort det.

tänk på nåt annat, ex snyggare kille! asså typ


Ämnesstartare

Järn:
det löser sig sa kärringen som sket i handfatet

Hjärta


Mitt ex bor i Malmö och jag sex mil norr om Uppsala, det är ungefär sådär 80 mil emellan oss.. och vi var tillsammans i ett år, en månad och en dag.. 10 mil, är ingen match.


Abrielle96:
Mitt ex bor i Malmö och jag sex mil norr om Uppsala, det är ungefär sådär 80 mil emellan oss.. och vi var tillsammans i ett år, en månad och en dag.. 10 mil, är ingen match.

Okej, 677,1 km för och vara exakt.


Ämnesstartare

Aja, nu när det inte är något mer mellan oss har jag blivit deprimerad. Fått sånnahär tankar '' vem är jag? Vem ska jag vara? Vem vill jag vara? Vad vill jag i livet? ''


Yohio:
Aja, nu när det inte är något mer mellan oss har jag blivit deprimerad. Fått sånnahär tankar '' vem är jag? Vem ska jag vara? Vem vill jag vara? Vad vill jag i livet? ''

klura ut svar på det då. du är en person oavsett om du har partner eller inte. 


Ämnesstartare

Yohio: våra föräldrar vet inte ens att vi är ihop.

Yohio: det tog mig ett halvår att hitta någon som han.

Yohio:
10 mil dit tåg/buss inte ens går

lol, är du 10 år gammal eller?


iddqd:

lol, är du 10 år gammal eller?

är det nåt fel med att vara 10 år gammal eller???


Ämnesstartare

elverpigen:

är det nåt fel med att vara 10 år gammal eller???

ja, det är töntigt.


iddqd:

ja, det är töntigt.

bara för du växt ifrån d

e ascoolt o va 10 ju. tvåsiffrigt


Har ju lite skönt skvaller ang. "Din pojkvän" om du skulle vara nyfiken dvs


Ämnesstartare

wiieee11:
Har ju lite skönt skvaller ang. "Din pojkvän" om du skulle vara nyfiken dvs

Hjärta


Ämnesstartare

Får jag fråga om ngn vet vilket kön Yohio (artisten) har? Visst är det en kille?