Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän vill inte ha sex meen....


Ämnesstartare

Hej!

Jag har ett litet problem som jag inte lyckas lösa!
Min pojkvän och jag har varit tillsammans i ett och ett halvt år och han har alltid sagt och säger fortfarande att han verkligen inte vill ha sex och är enligt honom själv inte ett dugg intresserad heller.
MEN! Han kan ändå helt plötsligt börja ta på mig å grejer som gör att jag blir JÄTTEKÅT! Sen, mitt i alltihopa, säger han nåt i stil med ''Jag måste gå på toa''. Jag märker ju att han blir stenhård såfort han börjar hålla på sådär men ändå säger han alltid ''Jag gillar inte att göra så, jag gör det ENDAST för att DU vill''. Jag har även provat att hålla på med pinnen på honom men efter ett tag så säger han ifrån och springer in på toa. Asså det verkar ju väldigt misstänkt men han verkar så seriös när han sedan säger att han hatar det och att han inte gjorde nåt ''konstigt'' inne i badrummet[confused]

Hjälp mig någon. Jag förstår mig inte på honom alls[sad] Han nekar att han tycker om sånna saker men ändå ska han ALLTID hålla på sådär. Det är ju jättejobbigt för mig att han slutar mitt i alltihopa[shake] Om han inte vill så borde han ju inte starta något i överhuvudtaget, eller?

// En förvirrad tonåring


   
Citera
Ämnesstartare

hade ni petting?![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom, inte med oss :c

btw

ShyGirl:

med pinnen på honom

[love]


   
SvaraCitera

TROLL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket mysterium [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skuuuuuuuuuuumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crazyasfrog:

TROLL!


   
SvaraCitera

Han kanske vill gifta sej först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är en hon
du inbillar dig en massa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inga sådana killar, skulle dock kunnat trott det om det var omvänt (könsmässigt). [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Prata med honom, inte med oss :c

Jadu, jag har ju gjort det flera gånger, men alltid samma svar ''Jag hatar det, jag gör det bara för att du vill'' Alltså....hur jag än gör får jag inte ur honom nåt annat[shake] och jag vet inte direkt om jag ska tro på honom....

Hakuna matata:

Han kanske vill gifta sej först.

Jo, det har han nämnt. Men varför då påbörja nånting sånt som gör mig så sexuellt upphetsad? Det verkar ju onödigt;s Jag har sagt till han att jag tycker det e jobbigt att han påbärjar nåt han inte kan avsluta men han verkar inte lyssna...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

värde uppgift:

hade ni petting?!

Ehm..ja?[shake] Det händer ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

Ehm..ja? Det händer ofta

man ska inte hålla på med sånt innan man gift sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

MEN! Han kan ändå helt plötsligt börja ta på mig å grejer som gör att jag blir JÄTTEKÅT! Sen, mitt i alltihopa, säger han nåt i stil med

ShyGirl:

hade ni petting?!

Ehm..ja? Det händer ofta

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ShyGirl: hade ni petting?!

Asså, om jag ska va ärlig så är det mer han än jag som håller på med sånt[shake] Fast somsagt...han säger ju att det endast är för min skull och att han egentligen hatar det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

.han säger ju att det endast är för min skull och att han egentligen hatar det..

Han verkar väldigt underlig, jag hade inte pallat ha ett förhållande med någon som hatade att ta på mig[confused]


   
SvaraCitera