Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän vill inte ha sex meen....


Ämnesstartare

sluta klaga du vet inte hur bra du har det


   
SvaraCitera

ShyGirl:

Jo, det har han nämnt. Men varför då påbörja nånting sånt som gör mig så sexuellt upphetsad? Det verkar ju onödigt;s

Han kanske är homosexuell och bara vill ha barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

han verkligen inte vill ha sex

ShyGirl:

mitt i alltihopa, säger han nåt i stil med ''Jag måste gå på toa''

Han kanske skäms för att hans kuk är liten/grön/missbildad eller något? Har du sett honom naken någon gång, han kanske har blivit skrattad åt tidigare?

Eller så är han oskuld och har grym prestationsångest och vet inte vad han skall ta sig till så han flyr?

Eller så är han bög och väldigt förvirrad och blir rädd när det när det händer saker som han egentligen inte vill?

Ni har varit ihop i 1,5 år utan att ha sex, det är lite märkligt. Är ni väldigt unga eller bor långt ifrån varandra?

Är erft förhållande bra annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han verkar väldigt underlig, jag hade inte pallat ha ett förhållande med någon som hatade att ta på mig

Jo, jag lider av det ofta. Och när jag blir ledsen över att han inte tycker om det så fattar han inte varför jag är ledsen-.- Han tycker att jag e överdriven. Asså, om jag kunde skulle jag skaffa nån annan. Men vårat förhållande är väldigt seriöst och jag tycker såå mycket om honom, så det är svårt[sad]

AndyH:

Ni har varit ihop i 1,5 år utan att ha sex, det är lite märkligt. Är ni väldigt unga eller bor långt ifrån varandra?

Är erft förhållande bra annars?

Nej, vi är grannar. Jag e 16 och han är 15. Och ja, jag har sett han naken och det e inge fel på hans grej. Jag har starkt och länge trott på det andra du skrev. Detdär med oskuld=/ Fast jag har gång på gång försökt säga åt honom att han inte behöver hålla på och må dåligt över hur hans kropp reagerar, det eju normalt..lixom._. Och förutom den sexuella delen så är vårat förhållande toppen[smile]

Hakuna matata:

Han kanske är homosexuell och bara vill ha barn?

Han har sagt att han endast vill ha sex för barn, annars ser han det inte som kärlek, somsagt, i vårat förhållande spelar kärlek en stor roll. Men för mig ere tvärtom=/ Men jag tycker fortfarande att han kan sluta klämma på mig om han vill ha det så-.- Och att han jämt ska hålla sin EGEN njutning inne. En gång när jag runka av han så ''somnade'' två seckunder efter att han rykt till som fan...asså-.- Ärligt talat så tror jag inte på att han somnade....han måste ju typ...skämmas över att han njuter?[confused]

OF 5:

sluta klaga du vet inte hur bra du har det

Jag klagar inte på att han inte vill ligga med mig. Det jag klagar på är att han förvirrar mig som bara den-.- Alltså, man får ju bestämma sig. Vill man eller vill man inte. Och hans betteende visar anorlunda än vad han säger så det blir ju helt fcked up....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

Jo, jag lider av det ofta. Och när jag blir ledsen över att han inte tycker om det så fattar han inte varför jag är ledsen-.- Han tycker att jag e överdriven. Asså, om jag kunde skulle jag skaffa nån annan. Men vårat förhållande är väldigt seriöst och jag tycker såå mycket om honom, så det är svårt[sad]

Verkar som att han har lite issues, minst sagt.


   
SvaraCitera

OF 5:

sluta klaga du vet inte hur bra du har det

Du vet inte hur dååligt du har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kondylom o:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill inte smitta dig med aids kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du vet inte hur dååligt du har det.

Eller hur... Jag om NÅN borde ju faktiskt veta[sad] Har levt med detta i 1 1/2 år juh D:

Tickstart:

kondylom o:

Nejdu 😉 Det kan jag garantera att han inte har

isola:

Verkar som att han har lite issues, minst sagt.

Nehe, menar du?[sad]

IronWolf:

Han vill inte smitta dig med aids kanske

Nej, det är inga könssjukdomar som ligger bakom detta, det är jag helt säker på. Hur jag vet det ären personlig sak[smile]


   
SvaraCitera

ShyGirl:

Har levt med detta i 1 1/2 år juh D:

Men asså är han dum? Fråga om du kan ha kk. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han asexuell eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men asså är han dum? Fråga om du kan ha kk.

Det har jag gjort några gånger. Men han blir bara förbannad och säger att om jag skaffar kk så vill inte han ha mig som flickvän längre[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShyGirl:

Men han blir bara förbannad och säger att om jag skaffar kk så vill inte han ha mig som flickvän längre

Men bra, då kan du skaffa en riktig pojkvän [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Men bra, då kan du skaffa en riktig pojkvän

Jag har också funderat på detdär med asexuel=/ Och nej, jag tycker för mycket om honom>_<


   
SvaraCitera