Aviseringar
Rensa alla

min pojkvän.....


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i en månad ( vi har ett distansförhållande ). Innan var allt bra , när vi var "på g". Men senast har han behandlat mig som SKIT rent ut sagt. som tillexempel förra helgen när jag sov över hos han en natt.
- jag fick ingen kvällsmat , frukost eller lunch.
- när vi väl träffades ensamma ville jag mysa och kolla film , plötsligt smsar hans killkompisar så han tvingar mig dit. Där sitter dom och super medans han fullständigt ignorerar mig. När jag sedan säger surt att jag vill hem så säger han åt mig att hålla tyst annars får jag sova på soffan.
- när han spelade innebandy match gick jag ner från läktaren för att pussa honom efter när han stod där med sina vänner. Han kollade inte ens på mig.
- precis innan jag skulle åka hem , la han sig i soffan (jag fick inte plats) så jag frågade om han kunde sätta sig upp så vi kunde snacka. Han vägrade och låg istället och kollade på mobilen.
Då tog jag upp att jag kommer enda till honom för att vara med honom , inte sitta och supa. Han svarade : fyfan vad du är tråkig!

sen åkte jag hem och han hörde inte av sig..
Jag smsade dagen efter och tog upp att jag va sur på han osv. Han brydde sig inte och sa att det va han som borde va sur på mig , sen sa han "visst jag kan väll bättra mig , fast fattar inte vad jag gör för fel"

han sårar mig så mycket ! det är ju nu i början av förhållandet man ska lixom toffla efter varrandra , vara jätte mysiga , knappt han låta bli varrandra..det är bara jag som verkar bry mig..vi är 16 år. är han för omogen kanske ?
är samtidigt så kär i han fastän han beter sig som en skit ( smsar aldrig / kommer aldrig till min stad ). vad ska jag göra..? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

skulle verkligen behöva hjälp[tard][tard][cry]


   
SvaraCitera
höna

tkr du ska dumpa skiten, han verkar ju inte så kul. eller ge han en till chans och sen dumpa hahah

mvh relationsexperten


   
SvaraCitera

dumpa!


   
SvaraCitera

att du inte gjort slut än..


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

låter som att hn ej trivs med ert förhållande och vill bli av med det. dumpa.


   
SvaraCitera

Hade bett skitstöveln att dra åt helvete om jag varit du, hur kär du nu än är så ska du inte behöva stå ut med någon som behandlar dig på det sättet, speciellt inte om ni har distansförhållande och inte ses så ofta. Du är värd bättre!


   
SvaraCitera

låter som en hyvens kille.

av texten att bedöma så är det konstigt att du inte insett att han inte vill ha dig.


   
SvaraCitera

höna:

tkr du ska dumpa skiten, han verkar ju inte så kul. eller ge han en till chans och sen dumpa hahah

mvh relationsexperten


   
SvaraCitera