Aviseringar
Rensa alla

Min pojkväns andedräkt.


Vilsen
Ämnesstartare

Jag har försökt och försökt och försökt att prata om det med honom, det luktar rutten matlåda i hans mun, han frågar varför jag inte vill kyssas och jag håller andan medan jag försöker kyssa hans avfallskvarn. Ibland vill jag bita honom hårt, så att han slutar, det är väldigt äcklande. Jag har sagt "jag tror du har något mellan tänderna, vill du ha tandtråd?" men han verkar inte tandtråda särskillt väl för han luktar fortfarande som matrester mellan tänderna deluxe. 

Han undrar varför jag inte vill ha sex med honom och "för att jag inte tänder på zombiedofter" är inte ett svar. Snart kommer jag bli tokig och skrika "GÖR RENT KÄFTEN ORDENTLIGT, VAD ÄR FEL PÅ DIG?!" 

Jag sover alltid med filten över min näsa för när han vänder sig om och andas på mig så vaknar jag.


   
Citera

prata med honom om det


   
SvaraCitera
reben

ingen e perfekt


   
SvaraCitera

Smyg ner sömntabletter varje kväll i hans kvällsmat. Sen är det fritt fram, när han ligger där lite omtöcknad så ere bara borsta till gaddarna blöder på pojken. 


   
SvaraCitera
mynona

Det kanske verkar som en omöjlig sak att säga, men det är faktiskt inte ogörligt att säga: "Du har ganska dålig andedräkt just nu, det inspirerar inte till sex", under förutsättning att du använder en nyktert konstaterande "i förbigående"-ton som om det handlade om att man tappar aptiten om en talrik man ska äta ur inte är diskad även om man är hungrig. Det fungerar betydligt bättre att säga den saken i neutral "vilken sak som helst"-ton än om du säger samma sak i ilsken ton. Känsliga saker kan åstadkommas lätt om man inte gör en grej av dem. 


   
SvaraCitera

Du kan ju på kvällen säga typ "ska vi gå och göra oss i ordning? Borsta tänderna och så" 🙂 och så borstar du tänderna jättenoggrant så ser han det och borstar också jättelänge.


   
SvaraCitera

hur taktfull man än är är ju risken stor att personen tar illa upp pga en så personlig grej men ingen av er tjänar ju på att du inte säger ngt


   
SvaraCitera
höna

Hahahahaha fail


   
SvaraCitera

looooool borstar han sin tunga då?? finns massa bakterier där


   
SvaraCitera

s1cce:
looooool borstar han sin tunga då?? finns massa bakterier där

viktig grej.
att borsta tungan/använda tungskrapa efter att man borstat tänderna betyder mycket och bidrar också till bättre tandhälsa pga bakterier från tungan kan också skapa hål i tänderna.


   
SvaraCitera

Han kommer antagligen ta lite illa upp om du säger till honom, men han kommer att komma över det. snacka om det på ett sjysst sätt, typ:
"jag tycker att din andedräkt luktar lite äckligt nu, vill du ha ett tuggummi?"


   
SvaraCitera

dsc_1786.jpg

köp sånna här till badrummet.


   
SvaraCitera

Borsta tänderna på honom?


   
SvaraCitera

tvinga honom äta kolhydrater om han inte gör det öht, säg åt honom borsta tänderna och använda tandtråd, och rengöra tungan


   
SvaraCitera

Naaw, stackarn. Du behöver nog bara nämna de så börjar han göra rent munnen extra noga.


   
SvaraCitera