Aviseringar
Rensa alla

Min pojkväns mamma hatar mig...


Ämnesstartare

Jag har ett stort problem. Tumme ned Det är som rubriken lyder; min pojkväns mamma hatar mig. Jag har inte ens träffat henne. Det har varit mycket problem inom min pojkväns familj. Tidigare har min pojkvän och hans mamma bott ensamma. Sen kom jag in i bilden och nu bor jag och min pojkvän ihop. Mamman är väldigt arg över det. Hon har sagt att hon känner sig övergiven, ensam, att min pojkvän inte bryr sig tillräckligt mycket om henne. Hon vill helt enkelt att han flyttar hem och gör slut med mig. 

På något sätt har mormodern dragits in i detta också.Ledsen Hon tror att min pojkvän bara blivit ihop med mig för att han har det struligt hemma. Hörde henne berätta det igår för honom när de pratade i telefon. Hon sa att det är lätt att hitta någon när man själv känner sig ensam. Att det inte alls är kärlek egentligen. Är du verkligen säker på att du inte bara hittat henne för att du känner dig ensam? Blir så otroligt arg. Mormodern är helt emot vårt förhållande, samma med mamman. Jag vet inte alls vad jag ska göra längre. 

Allting har gått så långt så att mormodern tjatar om mig varje gång hon ringer till min pojkvän och mamman vägar svara i telefon när min pojkvän ringer. 

Vad i hela friden ska jag ta mig till? Hur kan jag hjälpa min pojkvän? 


   
Citera

Det känns som om hans mamma är lite egoistisk och vill ha sin son för sig själv, mormodern verkar inte särskilt klok heller. Älskar han dig och du älskar honom så tycker jag att de kan hålla sina tankar för sig själva och se det som det är.


   
SvaraCitera

^          


   
SvaraCitera

De låter mkt knäppa om bilden du återger här stämmer överens med verkligheten. 

Ignorera bara, och låt din pojkvän fatta ett beslut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
De låter mkt knäppa om bilden du återger här stämmer överens med verkligheten. 

Ignorera bara, och låt din pojkvän fatta ett beslut. 

Ignorera är tyvärr inte det lättaste när jag ser hur mycket det tär på honom.. 


   
SvaraCitera

Hemskt elakt av mamman att hålla på på detta vis. Hon måste ta itu med sina problem, och han behöver få förstå att han inte gjort något fel. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Med tanke på att mamman och sonen levt tillsammans själva kan det bli en stor sorg för ena parten när en sådan situation förändras. Det är dock upp till modern att ta ansvar för att handskas med de problemen, inte ni. Sedan må det underlätta om sonen förklarar de diverse missförstånden för henne och förtydligar sina åstadkommelser.

Oavsett ska ni inte låta det förstöra ert förhållande utan håll fast vid varandra så gott som det går. Det finns lösningar, vissa mer tidskrävande än andra. Jag hoppas att detta löser sig på bästa sätt och att ni till slut får den ro tillsammans ni behöver!


   
SvaraCitera

Har du försökt lära känna mamman? Bjud med henne på en aktivitet med dig och din kille, uppmuntra din pojkvän att inkludera sin mamma i hans liv då kanske hon ändrar sig. Måste dock säga att det är väldigt omoget av mamman och mormorn, de borde ju vara glada för er skull...


   
SvaraCitera

Du får väl gå successivt hälsa på morden mkt sen mindre å mindre


   
SvaraCitera

wtf... Hur gammal är hans morsa? 12?


   
SvaraCitera
Draug

Det låter som en riktigt egoistisk bitch till svärmor, visst att det är hans mor men han borde faktiskt ryta ifrån och säga att det bara är att gilla läget.


   
SvaraCitera
durga

mamman borde flytta ihop med mormodern. alla nöjda och glada och skeva familjerelationer bevarade.


   
SvaraCitera