Aviseringar
Rensa alla

min säng


Ämnesstartare

ville bara säga................... hur mkt jag älskar min säng??? finns typ inget mer underbarare än o va asstrött oh ligga i sin säng?????? o fattar inte hur folk vill gå upp ur sing säng?????? jag vill aldrig gå ifrån min säng.....jag vill ligga i min sägn föreverigt.. så mcyekt älskar jag min säng... få gånger man säger hur mycekt man eg älskar sin säng så jag gör det statementet här at tjag älskar min säng så jävla mycekt o jag hoppas vi aldrig skiljs åt


   
Citera
Ämnesstartare

får jag prova din säng?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

får jag prova din säng?[blush]

ja visst men inte bo i den förervigt för 'r ej för sådanja förhållanden tkr det är lite slampigt av min säng o den är ingen slampa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja visst men inte bo i den förervigt för 'r ej för sådanja förhållanden tkr det är lite slampigt av min säng o den är ingen slampa

okej.
kan inget lova just nu men om du ligger bredvid kan du putta ut mig när det är tillräckligt [smile]


   
SvaraCitera

Tjolahopp! Bra med sängar, inte ligga för mkt dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad myjsigt.
Jag älskar inte min säng. Eller den hemhemma är rätt skön men inte särskilt bred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar också min säng. Unconditional love liksom. Sängen tröttnar aldrig på mig och jag tröttnar aldrig på den. Vi finns alltid där för varandra.


   
SvaraCitera