Aviseringar
Rensa alla

min sexdebut och planeringen innan.


Ämnesstartare

Har tänkt på det här ett tag och undrar om flera gjorde så framförallt killar. Jag och min flickvän skulle ha sex det visste jag inom en snar framtid. Så jag var en kille på 14 bast aldrig haft en sexuell upplevelse. Lite kyssar och mys max. Så jag började planera min sex debut.. Gick in på internet fick massa fakta om vart hålet riktigt satt om det satt lite under lr där vid penisen. Hur fittan fungerade. Kollade på p-rullar i utbildnings syfte inte om ställningar för jag visste att allt var ganska överdrivet... Rakade mig där nere av det lilla hår man hade. Gick till biblotek läste massa kropp & knopp tidningar. Googla, allt. Tills dagen kom vi skulle ha sex.. det var ju inte direkt planerat men well.. Jag är ganska stolt över min första sex debut jag lyckades hålla ut iaf 10 min.. Kommer aldrig glömma dagen efter då jag gick hemåt från henne och jag tänkte.. haha jag har knullat jag har knullat.. hoppade och slog hälarna mot varandra och kände mig unbreakable... Är jag den enda som har en sån konstig planering innan eller är jag helt ensam om det? Antar att många killar glor på porr och runkar zlatan men...

love you all

mvh fl0wer 🙂


   
Citera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

Låter fail att planera


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, vafan. Låter ju smått psykotiskt att göra upp värsta planen. [bigsmile] Synkade ni era klockor och sånt innan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fl0wer:

Så jag började planera min sex debut..

planera kanske var fel ord.. Jag börja plugga om sex så innåt helvete pågrund av inte vara helt lost.. "Är det här man ska stoppa in den?"


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

Som tjej är det väl inte så mycket man behöver veta egentligen. Det är ju svårt att missa vad som är snoppen när man väl ligger där nakna liksom. [rolleyes]


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

[tard]


   
SvaraCitera

fl0wer:

Gick in på internet fick massa fakta om vart hålet riktigt satt om det satt lite under lr där vid penisen.

Hade tjejen du knullade en penis?


   
SvaraCitera

fl0wer:

jag tänkte.. haha jag har knullat jag har knullat..

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testosterone:

Hade tjejen du knullade en penis?

Om du tänker efter lite... så förstår du nog... TÄNK!


   
SvaraCitera

fl0wer:

Om du tänker efter lite... så förstår du nog... TÄNK!

Det var en kille och hålet du skriver om var röven?


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

ofta planera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Synkade ni era klockor och sånt innan?


   
SvaraCitera

fl0wer:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera