Aviseringar
Rensa alla

Min skola e mobbad


Ämnesstartare

Jo min klass ska på fjällvandring och vi ska övernatta 3 nätter och killarna och tjerna får inte komma nära varandra jag menar vadfan.
Våra tält ska vara 500 m ifrån varandra. Vad tror dom ska hända sex eller säger bara lol lol lol


   
Citera
Ämnesstartare

Det var det töntigaste jag har hört. I vilken årskurs går du?


   
SvaraCitera

Vår skola ska övernatta på något jävla kollo för att lära känna varandra....Jag menar vad i helvete kan vi inte börja studera istället?


   
SvaraCitera

Det var mysigt när alla ettor åkte till en halvö någonstans och sov i ett hus. Killar och tjejer umgicks och vi berättade spökhistorier och rökte vattenpipa.

Tack för nostalgin.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det var mysigt när alla ettor åkte till en halvö någonstans och sov i ett hus. Killar och tjejer umgicks och vi berättade spökhistorier och rökte vattenpipa.

Dock är min klass ett gäng fjortisar, vill inte vara med fjortisar.


   
SvaraCitera

Ignorant:

Dock är min klass ett gäng fjortisar, vill inte vara med fjortisar.

Ah, då förstår jag.


   
SvaraCitera

Jag gillar etniciteten på min skola, finns typ 30% kurder som alla går i en grupp, tjejerna går lite skilda grupper emellan platina blonda och mer seriösa, och killarna går i grupper emellan sport och studerande, jag är den enda som kan klassas som annorlunda.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det var mysigt när alla ettor åkte till en halvö någonstans och sov i ett hus. Killar och tjejer umgicks och vi berättade spökhistorier och rökte vattenpipa.

Tack för nostalgin.

Vi gjorde något liknande när jag började ettan.

Vid drog vid horö eller något.

Synd att alla fina tjejer i min klass hade kille då. Men nu förstår jag att det inte verkar spela någon roll.


   
SvaraCitera

Ignorant:

ens semi emo >.<

Se inte ner på dig själv, se upp hade en rumskamrat på internatet som var typ emo.


   
SvaraCitera

Bajwa:

horö

hahahahahhahahahahhahaahahahahahahhah


   
SvaraCitera

Bajwa:

Se inte ner på dig själv, se upp hade en rumskamrat på internatet som var typ emo.

Meh, alla känns så...falska. Bara ush, och dem ska man gå med i 3 år >.>


   
SvaraCitera

Harpyja:

hahahahahhahahahahhahaahahahahahahhah

Det tänkte vi på när vi kom dit.


   
SvaraCitera

Det blir bättre sen när du börjar högstadiet


   
SvaraCitera

Ignorant:

Meh, alla känns så...falska. Bara ush, och dem ska man gå med i 3 år >.>

Vilket program går du på?

Gick i först samhäll 1 år sedan Natur Internat i 3 år.


   
SvaraCitera

draco96:

Vad tror dom ska hända sex eller säger bara lol lol lol

Du har en poäng, när jag va i din ålder hade kanske 5% av alla killar haft sex. Nu är det kanske 90% men va fan.


   
SvaraCitera