Aviseringar
Rensa alla

Min snippa kliar m.m


Ämnesstartare

Hej jag är en 15 årig tjej som inte har haft sex. Nu ska jag vara helt ärliga med er.
Typ förra veckan började min snippa klia. Jag har som sagt aldrig haft sex eller stoppat upp något.
Det är inte inuti det kliar utan utanpå.

Iallafall, jag har också mina behov så för ett tag sedan började jag ha sex med en nallebjörn (ganska stor) och bara liksom gnida mig mot honom. Det hjälpte, men jag har inte kommit. Men jag får små rysningar typ!

Då tänkte jag att det kan bero på smuts kanske? Men nu har jag tvättat fittan med tvål 3 gånger utan att det är något smuts. Jag har speglat den men ser inga utslag eller blåsor, bara små små knottror längst urinröret.

Jag har heller inte fått min mens men tror jag har fått flytningar. Mina kompisar beskrev det som "filmjölk" men det har inte kommit nån filmjölk utan blir bara oftast blöt i trosorna.

Så jag har tre frågor:

1. Varför kliar min fitta?
2. Är det normalt att ha sex med en nallebjörn?
3. Har jag fått flytningar, oc när får jag min mens?

Seriösa svar tack!!


   
Citera
Ämnesetiketter

1. vet ej torrhet, irritation, svamp, infektion, sjukdom
2. ja d e d
3. d går ej att veta 


   
SvaraCitera

1 nallebjörnar har ett ämne i sig som kan skapa irriterande yta på vissa områden på kroppen.


   
SvaraCitera

Svamp troligen. Tvätta fittan med olja, t ex oliv- eller kokosolja, istället för tvål. Du kan smörja in med filmjölk för att lindra klådan men går den inte över över helgen så bör du kontakta en ungdomsmottagning för att få ett antisvamppiller. Svamp är inte farligt men otroligt jobbigt och slemhinnorna kan bli så sköra att det bildas blödande sår som svider när man går på toaletten. Släng in björnen i tvättmaskinen då hen fått svampbakterier på sig nu som du inte vill ha tillbaka sedan. Kom också ihåg att sova utan trosor, inte ha för tajt på underkroppen och att använda bomullstrosor, allt för att förebygga svamptillväxt.


   
SvaraCitera

Om inte svamp kanske du råkat ut för flatlöss, en sorts kvalster som bits i underlivet och käkar pubis. Och dessa kan man stöta på även utan sexuell kontakt, du kanske blivit smittad när du klätt om dig efter gympan eller dylikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack. Men om det är svamp borde det väll vara utslag. ser inget


   
SvaraCitera

Nallebjörnen hade kanske loppor.


   
SvaraCitera

Det kliar antagligen på grund av att du tvättar med tvål. Köp babyolja eller produkt som är till för intimtvätt.


   
SvaraCitera

Mushrooms 


   
SvaraCitera

Nallebjörnen kan ju ha vilka äckliga bakterier som helst, den ligger på sängen, på golvet och gud vet var. Ska du onanera så måste det du använder vara rent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_0.jpg


   
SvaraCitera

klia tebax


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har fortfarande inte gått bort, ska på läger nästa vecka och vill Hellström slippa det då. Är jätte obehagligt och kan knappt sova pga att det kliar. Såg ni något konstigt mee min snippa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har fortfarande inte gått över, och jag ska på läger nästa vecka, vill helst inte att det kliar då! Vad ska jag göra för att få bort det? Har fortfarande inte pratat med min mamma. Men tvättar mee oliv olja och sover naken. Hittade ni något fel med min snippa på bilden?


   
SvaraCitera