Aviseringar
Rensa alla

Min största fantasi


Ämnesstartare

Min största fantasi är att ha sex med en rödhårig katt, som heter Alisha <3


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad roliga barn ni kommer få [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantasi är en bluff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superflat:

Min största fantasi är att ha sex med en rödhårig katt, som heter Alisha <3

[confused][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU FÖRSTÅR INTEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 [mad]


   
SvaraCitera

Säg inte så, den bästa katten jag vet är en röd maine coon [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

den bästa katten jag vet är en röd maine coon

[shake]


   
SvaraCitera

superflat:

Per Gessle

Vad vill ru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e random


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vad vill ru?

VAD JAG VILL?!! JAG SKA SÄGA VAD JAG VILL!! [mad]
JAG VILL HA EN VÄRLD UTAN ONDSKA OCH FÖRTRYCK!! VILL PER GESSLE DET? NEJ! HAN VILL GÅ OCH FISKA, SÄTTA PÅ FLICKORNA PÅ TV2 OCH SLÅ EN KNUT OCH GÅ UT!!! FY SÄGER JAG!!! [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

superflat:

VAD JAG VILL?!! JAG SKA SÄGA VAD JAG VILL!!
JAG VILL HA EN VÄRLD UTAN ONDSKA OCH FÖRTRYCK!! VILL PER GESSLE DET? NEJ! HAN VILL GÅ OCH FISKA, SÄTTA PÅ FLICKORNA PÅ TV2 OCH SLÅ EN KNUT OCH GÅ UT!!! FY SÄGER JAG!!!

Han vill döda fiskar, våldta flickor och misshandla folk, han e hemsk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz]

[blush]


   
SvaraCitera