Aviseringar
Rensa alla

Min syssling


Ämnesstartare

Hej, 
Vet ej vart jag ska börja men vill bara dela med mig av detta då det tynger mig.
Min syssling från USA kom hit för ett tag sen för att bosätta sig med sin tjej, han är 21 och hon är 19.
Min syssling har alltid varit en som ställer upp för andra, en som alltid hjälper till och är där för en i svåra tider, så det som hände förvånar mig inte direkt men det är mycket hemskt. 
Han praktiserar på ett ställe som säkerhetsvakt eller något i den stilen, jag är inte så insatt, i alla fall så har han en kamrat på arbetet som blir kallad för Joe. Denna arbetskamraten hade tydligen förlorat allt, så min syssling bestämde sig för att ta hand om honom, trots att hans flickvän ansåg att det inte passade sig.
Joe fick flytta in hos min syssling och hans tjej och han bodde där i flera veckor. Han visade sig vara trevlig och ren av sig, en overall decent guy helt enkelt. Han tog hand om sin tvätt, sin disk, han lagade tydligen till och med mat som smakade riktigt gott enligt min syssling. Veckorna gick, och vi fick vid dethär laget reda på att min sysslings tjej var gravid, vilket givetvis gjorde oss alla i familjen mycket glada, trots att de inte hade varit tillsammans länge märkte vi verkligen hur mycket de älskade varandra och hur de var mogna nog att ta hand om en egen unge. Min syssling bestämde sig för att fria till flickvännen, han var helt säker på sitt beslut och på att hon skulle svara ja, men hon brast ut i gråt och berättade att Joe hade våldtagit henne och att hon inte var säker på vem pappan till barnet var. Min annars glada och snälla syssling blev ju givetvis helt rasande på sin före detta kamrat, rusade hem och såg Joe ligga på soffan. Min syssling slog honom rätt på ögat, det svullnade till direkt som en stor bomullstuss ungefär. Joe lyckades smita och ingen har hört från honom sen dess. Min syssling är nu mycket ledsen eftersom att han hade varit gift för längesen om det inte hade varit för "Bomullsögat" Joe.
Where did you come frome? Where did you go? Where did you come from, Cotton-Eye Joe?

detta är för kul för att låsa, right?


   
Citera

fingerscrossed_80_anim_gif.gif?width=40&


   
SvaraCitera

Francium:
fingerscrossed_80_anim_gif.gif?width=40&

Hmmmmm?

Samt urk, vad hemskt. 🙁


   
SvaraCitera

rotorblad:

Hmmmmm?

Samt urk, vad hemskt. 🙁

CasperJ: detta är för kul för att låsa, right?


Och om det inte är det som åsyftas är jag ondast i universum. 


   
SvaraCitera

rotorblad:

Hmmmmm?

Samt urk, vad hemskt. 🙁

Swoosh?


   
SvaraCitera

Francium:


Och om det inte är det som åsyftas är jag ondast i universum. 

Ah. Trodde ej att hela åsyftade detta? Det gjorde det kanske. Är ev. bara jag som är seg. Mest troligt kanske. Tyckte inte att det i så fall var ett särskilt kul skämt. 🙁


   
SvaraCitera

rotorblad:

Ah. Trodde ej att hela åsyftade detta? Det gjorde det kanske. Är ev. bara jag som är seg. Mest troligt kanske. Tyckte inte att det i så fall var ett särskilt kul skämt. 🙁

Francium:
fingerscrossed_80_anim_gif.gif?width=40&

^ Var mest en föreställning av hur TS såg ut när denne postade tråden, tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Ah. Trodde ej att hela åsyftade detta? Det gjorde det kanske. Är ev. bara jag som är seg. Mest troligt kanske. Tyckte inte att det i så fall var ett särskilt kul skämt. 🙁

det var tyvärr detta och ja jag har mörk humor


   
SvaraCitera

Där fick jag ett gott skratt Glad


   
SvaraCitera

Det var inte så roligt, men var mycket lurigt. Gick på det till att börja med. 

CasperJ:

det var tyvärr detta och ja jag har mörk humor

Uppskattar förtydling! Slipper vara 

Francium: ondast i universum.

Känns bra. 


   
SvaraCitera

Francium:

^ Var mest en föreställning av hur TS såg ut när denne postade tråden, tror jag. 

Jadå, förstod deeet osv.

CasperJ:

det var tyvärr detta och ja jag har mörk humor

:-((


   
SvaraCitera

Förlåt, men diskussionsunderlag? Behöver du hjälp med något?


   
SvaraCitera

Inte roligt.. Alls.. 


   
SvaraCitera

äru syssling mä Edwin? 


   
SvaraCitera