Aviseringar
Rensa alla

Min syster


kebu12:

inget speciellt med det, vem fan har inte knullat din syrra[confused]

/thread


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw, anar jag en ny Josef Fritzl? Håller på dig gubben, må dina barn bli vanskapta, vedervärdiga och våldtagna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Jag har knullat min syrra och jag känner inte att det är något fel med det, känner ingen skuld eller ingenting. Någon mer än bara jag som har haft sex med syster/bror?

Jag är 14, hon är 12 snart 13

Sjuka människa, världen är en bättre plats utan dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Att ha sex med sin syster så länge man inte är ''kär'' i henne är totalt fel,

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Jag tror knappast att du är seriös med de du skrev om din syster.. Att ha sex med sin syster så länge man inte är ''kär'' i henne är totalt fel

vad är det för fel på folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha snälla någon, jag överdriver killen lär ju knappast få knulla på länge. Att ha sex med sin syter/syskon är förbjudet i Sverige, du kan i lag dömas till fängelse.. Jag tror knappast någon var säriös i den här delen av forumet som var allvarlig.


   
SvaraCitera

kebu12:

inget speciellt med det, vem fan har inte knullat din syrra[confused]

[bigsmile] HIGH-FIVE!


   
SvaraCitera

vet en kille som va på sexparty o såg en tjej stå på alla fyra, han knullade henne o efteråt såg han att de va hans syster. haha hemskt


   
SvaraCitera

ingenaning2:

vet en kille som va på sexparty o såg en tjej stå på alla fyra, han knullade henne o efteråt såg han att de va hans syster. haha hemskt

Nej det var nog ingen hörsägen det nej. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg:/


   
SvaraCitera

aedel:

Sjuka människa, världen är en bättre plats utan dig

2010 here we come


   
SvaraCitera

sånt händer inte, merän extremt sällan, troll...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Att ha sex med sin syter/syskon är förbjudet i Sverige, du kan i lag dömas till fängelse.

Gäller bara heterosex dock. Bögsex och lebbsex är fullt lagligt även om det är ens syskon, sjukt nog.


   
SvaraCitera

stereo total:

Nej det var nog ingen hörsägen det nej.

du kan tro vad du vill men känner både han o hans syster o båda säger att det är sant 😛


   
SvaraCitera