Aviseringar
Rensa alla

Min syster tycker jag är snuskig.


Ämnesstartare

Det har hänt några ggr när jag och min syster har varit själva hemma och bestämt oss för en filmkväll att jag har smygtittat på porr i mobilen och runkat innanför byxorna. Hade en filmkväll igår och gjorde som jag har gjort tidigare (runkat) stönade la till lite högre än vanligt och helst plötsligt från ingenstans skrek hon att jag jämt är så jävla snuskig och att hon mår illa över att se mig. Idag när hon tog hem några vänner så hör jag från hennes rum att hon berättar för sina vänner att jag brukar runka typ framför henne och även dem utbrister att jag är snuskig o svin och att dem tycker att min syster ska tjalla till våra föräldrar. 

asså är man snuskig bara för man runkar? Vill verkligen inte att någon ska tycka att jag är snuskig och framför allt inte någon i min familj. Tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Omg varenda gång jag går in här så är det alltid en mongoloid tråd som denna.

Håll runkadet för dig själv jävla peddo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska man ens runka när man sitter och kollar på film med sin syster, och sen även stöna? Jag förstår att hon tycker du e snuskig. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tills nästa gång kan du väll ialf säga att du ska på toa elr nått..?Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Omg varenda gång jag går in här så är det alltid en mongoloid tråd som denna.

Håll runkadet för dig själv jävla peddo

Jag får runka var och när jag vill. Så skit ner dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju jag:
Varför ska man ens runka när man sitter och kollar på film med sin syster, och sen även stöna? Jag förstår att hon tycker du e snuskig. :/

För jag vår kåt o sugen. Ok så du tycker att jag är snuskig? Du verkar vara en bög så förstår att du är tjejig av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nellie_2:
Tills nästa gång kan du väll ialf säga att du ska på toa elr nått..?Skeptisk

Varför? Om jag vill vara i soffan så gör jag de där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför gör du ens en tråd när du ändå bara tänker gå emot folk som svarar på den Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äcklig du är jävla våldtäktsman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe:

Jag får runka var och när jag vill. Så skit ner dig

Enligt lagen får du inte göra det så nej.
Och tänk på hur du skriver till folk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Varför gör du ens en tråd när du ändå bara tänker gå emot folk som svarar på den Skeptisk

Eh? Gå emot folk? Tänker jag absolut inte göra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Enligt lagen får du inte göra det så nej.
Och tänk på hur du skriver till folk. 

Jag menar inte riktigt ordagrant men jag får ju göra de var och när i mitt egna hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tussilagon:
Äcklig du är jävla våldtäktsman

Eh? Jag kanske är lite äcklig. Men våldtäksman är jag definitivt inte. Googla om du inte vet va de betyder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe:

Eh? Jag kanske är lite äcklig. Men våldtäksman är jag definitivt inte. Googla om du inte vet va de betyder

Jo det är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe:

Jag menar inte riktigt ordagrant men jag får ju göra de var och när i mitt egna hem

Fortfarande nej.


   
SvaraCitera