Aviseringar
Rensa alla

MIN TATUERING FLAGNAR!


penja:

riktigt så mycket blödde ej min. men blödde en del. då borde min lyckas bli bra då!

hahaha då skulle du sett min fjäril, KAOS! ramlade av stora bitar, var så äckligt. Körde bortamatch någon gång då och hela sängen var full av små färjade bortflagningar haha

penja:

typ på dessa ställen har det redan flagnat bort

ser jättefint ut ju! men smörj när det ser ut sådär så att det inte slits bort


   
SvaraCitera

nya tatueringar ska se lite äckliga ut [wink] tänk på att det är ett sår


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

hahaha då skulle du sett min fjäril, KAOS! ramlade av stora bitar, var så äckligt. Körde bortamatch någon gång då och hela sängen var full av små färjade bortflagningar haha

var livrädd i onsdags när jag "sov" tillsammans med en. haha. trodde jag skulle bli blodförgiftad eller tappa hela tatueringen om han eller nått annat råkade nudda den! haha!

Fingerprints:

ser jättefint ut ju! men smörj när det ser ut sådär så att det inte slits bort

braa! aa ska göra det [smile][smile]


   
SvaraCitera

penja:

var livrädd i onsdags när jag "sov" tillsammans med en. haha. trodde jag skulle bli blodförgiftad eller tappa hela tatueringen om han eller nått annat råkade nudda den! haha!

haaha! Jag var full så funderade inte ens på saken, tog dock ett tag innan vi förstod vad det var dagen efter.

penja:

braa! aa ska göra det

[y]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

haaha! Jag var full så funderade inte ens på saken, tog dock ett tag innan vi förstod vad det var dagen efter.

haha [bigsmile]
jag var lite full, men hade tänkt på det där hela dagen innan. och sagt åt honom att han "duu får inte ta på den!!!"


   
SvaraCitera