Aviseringar
Rensa alla

min tjej flyttar


Ämnesstartare

Min tjej kommer flytta från skåne och plugga annanstans.... what to do?? 🙁


   
Citera

Så länge du inte är typ 5 år, vad hindrar dig från att åka dit hon flyttar? 


   
SvaraCitera

Beror väl på hur långt hon drar


   
SvaraCitera

Facetime


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4tim med bil....


   
SvaraCitera

Tåg då?. Och 4h är ju ok ändå du får väll sova över. 


   
SvaraCitera

Malmö18:
4tim med bil....

Vad är det som hindrar dig från att följa med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Vad är det som hindrar dig från att följa med?

jobb


   
SvaraCitera

Malmö18:

jobb

Hm, men du kan väl leta efter jobb där hon ska plugga? 


   
SvaraCitera

Meh välkommen till distansförhållande. Ses på helger och om inte det funkar så får ni väl gå skilda vägar tyvärr. 4 timmar är inte ens mycket.


   
SvaraCitera

Det är så gott som slut tro mig. Skaffa dig en ny tjej fort som fan och förlita dig absolut inte på att hon ens kommer att sakna eller komma ihåg dig. Hon kommer hitta en ny kille in No time. Just telling the truth. Skit I henne om du vill må bra


   
SvaraCitera

Prata mkt i telefon och åk å träffa varandra när ni har tid. Se till å ha tillit å va ärliga, då kommer de gå toppen. Hoppas de blir bra!


   
SvaraCitera

Whatever666:
Det är så gott som slut tro mig. Skaffa dig en ny tjej fort som fan och förlita dig absolut inte på att hon ens kommer att sakna eller komma ihåg dig. Hon kommer hitta en ny kille in No time. Just telling the truth. Skit I henne om du vill må bra

Bara för att du haft otur med tjejer så behöver det inte alltid vara så. Alla break-ups slutar inte i krig, och det är absolut inte omöjligt att båda personerna kommer sakna varandra.


   
SvaraCitera

spearmint:

Bara för att du haft otur med tjejer så behöver det inte alltid vara så. Alla break-ups slutar inte i krig, och det är absolut inte omöjligt att båda personerna kommer sakna varandra.

Jag har statistiken på min sida 50 % skiljer sig i Sverige och gissa vad, 40% är olyckliga eller är otrogna mot varandra. 10% återstår precis som i dina drömmar.

skillnaden mellan dig o mig är att jag vet att vi är för primitiva varelser för att förstå vår egna bästa. När man insett detta som man kan ens reflektera på ett förhållande.  Ekin fattar iaf vad jag menar.


   
SvaraCitera

Whatever666:

Jag har statistiken på min sida 50 % skiljer sig i Sve
skillnaden mellan dig o mig är att jag vet att vi är för primitiva varelser för att förstå vår egna bästa. När man insett detta som man kan ens reflektera på ett förhållande.  Ekin fattar iaf vad jag menar.

Ja, det krävs verkligen ett fiktivt IQ på 150 för att kunna förstå sig på sådant...


   
SvaraCitera