Aviseringar
Rensa alla

min tjej flyttar


Whatever666:

Jag har statistiken på min sida 50 % skiljer sig i Sverige och gissa vad, 40% är olyckliga eller är otrogna mot varandra. 10% återstår precis som i dina drömmar.

skillnaden mellan dig o mig är att jag vet att vi är för primitiva varelser för att förstå vår egna bästa. När man insett detta som man kan ens reflektera på ett förhållande.  Ekin fattar iaf vad jag menar.

Okej kan du visa mig den statistiken då?


   
SvaraCitera

Whatever666:
Det är så gott som slut tro mig. Skaffa dig en ny tjej fort som fan och förlita dig absolut inte på att hon ens kommer att sakna eller komma ihåg dig. Hon kommer hitta en ny kille in No time. Just telling the truth. Skit I henne om du vill må bra

Nämen nu får du ta o ge dig


   
SvaraCitera

Whatever666:

Jag har statistiken på min sida 50 % skiljer sig i Sverige och gissa vad, 40% är olyckliga eller är otrogna mot varandra. 10% återstår precis som i dina drömmar.

skillnaden mellan dig o mig är att jag vet att vi är för primitiva varelser för att förstå vår egna bästa. När man insett detta som man kan ens reflektera på ett förhållande.  Ekin fattar iaf vad jag menar.

Ja, människan är i grunden primitiv. Samtidigt kan du inte se ner på intelligensen hos människan och förneka att vi är väldigt komplexa. All statistik du lägger fram kan du ju gärna länka en källa till.
Man kan inte förminska människan på så sätt som om vi vore apor. Vad menar du med "vår egna bästa"? Vems eget bästa?


   
SvaraCitera