Aviseringar
Rensa alla

Min tjej har riktigt hårig fitta.


Ämnesstartare

Först av allt, nej det här är ingen troll. Min tjej har en hårig fitta, när man försöker pulla henne så är det riktigt obehagligt, jag fattar inte varför. Jag vågar inte säga åt henne att raka sig. Vad ska jag göra tycker ni?

Nej jag trollar inte, jag är helt seriös.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jakan. den bästa lösningen hade vart att säga det till henne.
Andra bästa, vänj dig, hår är trevligt att smeka och kela med, och när det är precis bredvid hennes mjuka fitta så kan du använda den som en kudde.
tredje bästa är att kidnappa henne och raka av det.

Neh men seriöst, du måste säga det.
Finns inget annat sätt, skäms inte över det, det ligger bara inte i ditt DNA att finna sånt attraktivt, försök att förklara det på ett snällt sätt.

Fråga henne kanske vad hon vill att du ska göra med ditt pubishår först, om hon gillar rosetter eller nått, sen i utbyte ber du henne att raka sin..

Vänta finns faktist en grej till, vissa har som fettish att raka av pubishåret och sen använda ha det som glidmedel till att pulla/knulla..

IMprovisera.
DU klarar det.


   
SvaraCitera

Prata med'na, om ni har ett seriöst förhållande så ska ni kunna prata om sånna här saker[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt bra svar, är tacksam.


   
SvaraCitera

Mina var bäst eller hur?


   
SvaraCitera

Var alltid välrakad själv och föreslå att nu ska vi alltid raka oss ok, och se vad hon säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra vad som skulle hända ifall hennes bror skulle se detta forum ..

Säg bara att du tycker att det är jobbigt för att håret är ivägen.


   
SvaraCitera

Hennes bror ska fan inte lägga sig i, jag försökte att inte lägga mig i min syrras X och hennes förhållande men han berättade så jävla mycket om hur han runkade framför henne å hade sex med henne..

Fan han var rätt skysst ändå.
Har ni sätt hur giraffer har sex eller?
Fy fan va äckligt det e , hanen slår honan med huvudet tills hon börjar pissa, och då dricker han upp det och ser om du e redo att ha sx, sen knullar dom, och om hon inte e redo så har killarna sex med varann istället xD


   
SvaraCitera

Hahaha ska fan visa denna tråd till hennes brosha, jag vet vem du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Vänta finns faktist en grej till, vissa har som fettish att raka av pubishåret och sen använda ha det som glidmedel till att pulla/knulla..

[tard].....wat


   
SvaraCitera

Pegamixel:

[tard].....wat

Ah, vissa gillar att bajsa på varann å sht också..
Det finns sjuka saker på internet som otränade ögon inte bör titta på,.
Hemskt.. vaknar fortfarande kallsvettig på nätterna i tanken om 2 girls 1 cup... /cry


   
SvaraCitera

No comment


   
SvaraCitera

Usch fyfan va äckligt, tjejer skall inte ha hår någonsatanns på kroppen, blir så jävla äcklad när jag ser en tjej med hår[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jävla äcklad när jag ser en tjej med hår[shake][shake][shake]

huvet då ditt smack?[no-no]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

huvet då ditt smack?[no-no]

kebu12:

någonsatanns på kroppen

[confused][confused]


   
SvaraCitera