Aviseringar
Rensa alla

Min tjej la ut en bild...


Ämnesstartare

Min tjej kom till mig gråtandes och sa att hon behövde prata. Hon berättade att hon hade sett en app i sin mobil som det stod att man kunde skaffa vänner på, hon ladda ner den eftersom hon har svårt att skaffa vänner på riktigt. Sen när man skulle visa sig i cam var man tvungen att ladda upp en bild först på sig själv och då hade hon råkat tagit fel bild (hon kan ej se bilden utan bar vad den hette) Hon råkade ta en bild där hennes bröst syntes med bh på (som tur va) men hon skulle ha tagit en annan bild som hon hade på sin fb, men fel bild vart det -.-
Sen började hon skrika på mig att jag skulle slå henne men så klart gjorde jag ej det.
Frågan är: Kan jag förlåta henne? Hon sa sanningen på än gång och det gör att jag tvivlar mer på att jag INTE vill förlåta henne... Men vad tycker ni? Skulle ni förlåta er flickvä/pojkvän om han/hon hade gjort nåt sådant här? 🙂 Helst seriösa svar tack då vi ska förlova oss i juli!


   
Citera

Vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Vad är problemet?

Ska jag förlåta henne för det hon gjorde eller inte?


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Kan jag förlåta henne?

är du typ störd? [shake] vad är det du ska förlåta ens? :S 1. big deal att hennas bh kanske syns någonstans på internet 2. det var ju uppenbarligen inte med flit om det ens hade varit något att bry sig om[shake]

eller är detta en trolltråd eller nåt? fattar inte[tard]


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Ska jag förlåta henne för det hon gjorde eller inte?

För vad? Att hon la ut en bild på sig själv i bh? Vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😛 Vill bara veta vad ni tycker


   
SvaraCitera

Anonymia08:

😛 Vill bara veta vad ni tycker

om du är seriös: att du är störd och att hon förtjänar att vara ihop med någon mindre störd.

om du är ett troll: tråkig.


   
SvaraCitera

Det känns väldigt främmande för mig att du ens skulle ha något att förlåta henne för. Det är en bild på hennes kropp, inte din.


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera
Tyrael

Nintendos BFF:

om du är ett troll: tråkig.

Är det inte meningen att troll ska vara tråkiga? eller har du någon intressant uppfattning om att troll skall vara roliga?

In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4] The noun troll may refer to the provocative message itself, as in: "That was an excellent troll you posted".

Låter inte speciellt roligt.


   
SvaraCitera

LOL..


   
SvaraCitera

Da fuq


   
SvaraCitera

finns inge att förlåta
hon sa ju vad som hände. litar du inte på henne kanske ni inte borde vara tillsammans.


   
SvaraCitera