Aviseringar
Rensa alla

min tjej slutar aldrig vara kåt


exithere:

Det där känner jag igen. Är du säker på att hon faktiskt kommer? Hon kanske fejkar, varpå hon kan inte få nog eftersom hon aldrig blir fullt tillfredsställd.

Varför skulle man då fejka?


   
SvaraCitera

var bara glad


   
SvaraCitera

fistforfight:

Den sjuka horan![mad]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Varför skulle man då fejka?

Varför inte? För att inte verka oduglig, för att inte killen ska bli besviken. bla bla bla..


   
SvaraCitera

exithere:

För att inte verka oduglig, för att inte killen ska bli besviken. bla bla bla

Jävla ideér alltså.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Jävla ideér alltså.

shit verkligen inte, har du varit tjej i 17års åldern. Fast det blev konstigt, för då kommer tjejer i 17års åldern å säga att dom inte alls är så. Det jag menar är att alla är olika, alla har olika tankar.


   
SvaraCitera

exithere:

shit verkligen inte, har du varit tjej i 17års åldern.

Nej. Värdelöst argument ändå. Finns ingen vettig anledning i mina ögon att fejka en orgasm. Bara massa töntiga jävla idéer bara.
Visst, hotar killen bruden under en våldtäket, något i stil med "får du inte orgasm efter högst 5 minuter med mig så skjuter jag dig" så kan jag väl kanske förstå och hålla med. Men annars? Nej.

exithere:

för då kommer tjejer i 17års åldern å säga att dom inte alls är så.

Självklart. Tjejer nekar alltid sådant.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Finns ingen vettig anledning i mina ögon att fejka en orgasm. Bara massa töntiga jävla idéer bara.
Visst, hotar killen bruden under en våldtäket, något i stil med "får du inte orgasm efter högst 5 minuter med mig så skjuter jag dig" så kan jag väl kanske förstå och hålla med. Men annars? Nej.

I dina ögon ja. Och jag tycker inte alls det är töntigt. Du kanske inte kan leva dig in i en annan människas situation, var glad. Varför ljuger folk för varann? Osäkerhet.


   
SvaraCitera

exithere:

Du kanske inte kan leva dig in i en annan människas situation, var glad

Jag kan, men det betyder inte att jag håller med den människan eller tycker att den agerat rätt.

exithere:

Varför ljuger folk för varann? Osäkerhet.

Wouldn't know. Jag ljuger inte. Jag må förfina sanningen en aning, överdriva eller underdriva en aning, men jag ljuger inte.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Jag må förfina sanningen en aning, överdriva eller underdriva en aning, men jag ljuger inte.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Jag kan, men det betyder inte att jag håller med den människan eller tycker att den agerat rätt.

Men vi pratar inte om att agera rätt, vi eller jag pratar om att de flesta människor gör vad dom måste för att bli omtyckta.

Majkiie:

Wouldn't know. Jag ljuger inte. Jag må förfina sanningen en aning, överdriva eller underdriva en aning, men jag ljuger inte.

Skönt för dig.


   
SvaraCitera

exithere:

Men vi pratar inte om att agera rätt, vi eller jag pratar om att de flesta människor gör vad dom måste för att bli omtyckta.

?
Måste visa fejka orgasmer för att bli omtyckta? Den som tror det måste ha skjukt förvridna tankar.
Osäkerhet eller inte, jag förstår inte hur folk kan komma upp med den slutsatsen att de måste fejka orgasm.

exithere:

Skönt för dig.

Absolut. Folk som ljuger och snackar skit kan gå och dö.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Måste visa fejka orgasmer för att bli omtyckta? Den som tror det måste ha skjukt förvridna tankar.
Osäkerhet eller inte, jag förstår inte hur folk kan komma upp med den slutsatsen att de måste fejka orgasm.

Shit. Jag satt verkligen och hoppades på att du inte skulle skriva nåmer, du får mig att tänka å det kan jag nog lätt säga att det är jobbigt. Men jaha då får jag väl berätta om min fina expojkvänn. Han vart antingen skitarg eller skitledsen om man inte kom. There you have it.
Det blir så jävla fel när du drar alla över en kamm och endast utgår från dina egna tankar och värderingar.

Majkiie:

Absolut. Folk som ljuger och snackar skit kan gå och dö.

Lev några år.


   
SvaraCitera

exithere:

Han vart antingen skitarg eller skitledsen om man inte kom. There you have it.

Och? Att inbilla honom att du får orgasm är ändå förjävligt. Han vart säkert jätteglad när han fick reda på att du fejkat hela tiden (om du nu gjorde det). Det är en idiotisk "lösning".

Om min tjej fejkade orgasm, och jag fick reda på det, så skulle jag bli långt mer ledsen och besviken än om jag helt enkelt inte kunde ge henne en orgasm

exithere:

Lev några år.

Du förespråkar alltså att man ska ljuga och snacka skit? Allright, du låter ju som en tjej man vill ha ett förhållande med.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Och? Att inbilla honom att du får orgasm är ändå förjävligt. Han vart säkert jätteglad när han fick reda på att du fejkat hela tiden (om du nu gjorde det). Det är en idiotisk "lösning".

Men du förstår vad jag menar. DU måste förstå vad jag menar. Du måste för fan inse att situationen gör människan.

Majkiie:

Du förespråkar alltså att man ska ljuga och snacka skit?

Absolut inte. Då skulle jag väl ha skrivit det? Jag hatar folk som gör det, men jag önskar dem inte döden. Förövrigt måste du typ vara perfekt, eller tro att du är perfekt. Som påstår att du aldrig ljuger.

Majkiie:

Allright, du låter ju som en tjej man vill ha ett förhållande med.

Slutdiskuterat från min sida. Förhastade slutsatser får du gärna dra om mig, men då kan du hålla det för dig själv. Tack


   
SvaraCitera