Aviseringar
Rensa alla

Min tjej svarar inte längre på sms eller samtal


Ämnesstartare

Hej alla ungdomar!

Nu är det så att jag har ett litet problem. Det är så att jag och min tjej har varigt tillsammans i ungefär en och en halv månad nu och vi har det jättebra tillsamans. Men nu det de senaste dagen/ dagarna har hon inte direkt svarat på mina snaps eller när jag försöker ringa svarar hon inte. Vi pratade med varandra på kvällen och hon sa att hon skulle gå och äta och sedan ringa tillbaka men det gjorde hon aldrig. Så jag försökte ringa men fick inget svar. Så sen på kvällen skickade jag en snap och sa hur mycket jag älskar henne och godnatt. Hon svarade bara dsm och några hjärtan. Sedan nästa dag pratade vi lite över sms men pratade aldrig med varandra i telefon. Sedan skrev jag god natt som jag alltid brukar men hon svarade aldrig. Sen på morgonen skickade hon bara en snap utan att ens skriva någonting. Jag skickade till henne och frågade ifall hon sovigt bra osv. Men hon har inte ens öppnat dem. Har försökt ringa henne men hon vill inte svara. Det konstiga är att hon varit inne på snapchat och skickat till någon men inte ens öppnat mina så det är inte bara att hon inte haft mobilen igång eller bara är upptagen. 
Känner mig så himla lost nu eftersom jag inte vet ifall hon dissar mig eftersom hon hittat någon annan eller att det är fel på mig, att jag sagt eller gjort något olämpligt eller att hon inte varigt kär inte på riktigt från första början även fast hon sagt det och fått mig att tro det.

Så nu är min fråga om någon har har råkar ut för samma sak och vad det berodde på och hur du lyckades lösa det.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag hade inte heller svarat om du skickar sådär ofta, umgås irl ist :s 


   
SvaraCitera
time
 time

Försök att inte skriva på ett tag tills hon skriver först. Låt henne komma till dig helt enkelt. Vissa klarar inte av när den andra är för taggad, då drar man sig hellre undan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag hade inte heller svarat om du skickar sådär ofta, umgås irl ist :s 

Problemet är att hon bor i norra delen av Sverige och jag i Stockholm :s


   
SvaraCitera

#Filip_:

Problemet är att hon bor i norra delen av Sverige och jag i Stockholm :s

Har ni ens träffats irl öht? 


   
SvaraCitera

time:
Försök att inte skriva på ett tag tills hon skriver först. Låt henne komma till dig helt enkelt. Vissa klarar inte av när den andra är för taggad, då drar man sig hellre undan.

This.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Försök att inte skriva på ett tag tills hon skriver först. Låt henne komma till dig helt enkelt. Vissa klarar inte av när den andra är för taggad, då drar man sig hellre undan.

Aa det är de jag tänkt på att om hon verkligen tycker om mig så kommer hon vilja komma tillbaka och kontakta mig någon gång annars är det väl bara att lägga ned och gå vidare i livet känner jag :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har ni ens träffats irl öht? 

Japp vi har träffats två ggr


   
SvaraCitera
time
 time

#Filip_:

Japp vi har träffats två ggr

Då är det kanske lite tidigt/för mycket att säga att ni älskar varandra? Eller det kanske bara är jag, men om någon sa det till mig utan att det fanns åtminstone några månader av aktiv interaktion bakom hade man nog sett ett time-format hål i dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Då är det kanske lite tidigt/för mycket att säga att ni älskar varandra? Eller det kanske bara är jag, men om någon sa det till mig utan att det fanns åtminstone några månader av aktiv interaktion bakom hade man nog sett ett time-format hål i dörren.

Njaaa men det konstiga är att det verkar som att hon gått från att älska mig till 100% och sedan på bara en dag ner på 0% och bara strunta i mig :s


   
SvaraCitera
time
 time

#Filip_:

Njaaa men det konstiga är att det verkar som att hon gått från att älska mig till 100% och sedan på bara en dag ner på 0% och bara strunta i mig :s

Alltså, menade att om man bara chattat i 1,5 månad och bara setts två gånger så kan man liksom inte "älska" varandra. Att älska någon tar tid att bygga upp, du kan helt klart vara kär och attraherad men att säga att du älskar någon efter så lite tid tillsammans vattnar bara ur begreppet. Tycker jag i alla fall. Kanske hon känner likadant?


   
SvaraCitera

time:

Alltså, menade att om man bara chattat i 1,5 månad och bara setts två gånger så kan man liksom inte "älska" varandra. Att älska någon tar tid att bygga upp, du kan helt klart vara kär och attraherad men att säga att du älskar någon efter så kort tid vattnar bara ur begreppet. Tycker jag i alla fall. Kanske hon känner likadant? 

De kanske pratat längre? Det var ju faktiskt hur länge de varit tillsammans.

Håller i övrigt med time, hon kanske känner att du är för på? Förstår inte hur det kan vara så konstigt att inte ha svarat sedan i morse, ge henne lite utrymme. 


   
SvaraCitera

Såg att du ändrat nu, time!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Alltså, menade att om man bara chattat i 1,5 månad och bara setts två gånger så kan man liksom inte "älska" varandra. Att älska någon tar tid att bygga upp, du kan helt klart vara kär och attraherad men att säga att du älskar någon efter så lite tid tillsammans vattnar bara ur begreppet. Tycker jag i alla fall. Kanske hon känner likadant?

Så kan det ju vara. Problemet är att jag inte kan fråga henne eftersom hon inte svara men när hon kanske ringer mig ska jag fråga henne vad som gjort att hon inte längre tycker om mig så jag vet bättre till nästa gång. Man lär sig ju av sina misstag :p


   
SvaraCitera
time
 time

rotorblad: De kanske pratat längre? Det var ju faktiskt hur länge de varit tillsammans.

Ja förstås, men är väl konservativ. Tycker man ska ha umgåtts. Rodnar


   
SvaraCitera