Aviseringar
Rensa alla

min ungdomar.se novell fortsättning på alexander danlings elaka playeRsituation!!!


Ämnesstartare

hej kära vänner. fortsättning på denna. http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=233925&page=1#8632672

Snön fallde ner från marken Samtidigt som Hampie sprang för att hinna med Bussen till busstation. Yes Jag hann tänkte han Samtidigt som han Satte sig på bussen. Framför sig ser han en lilahårig tjej och plötsligt Kommer Han På Sig Själv att hon faktiskt inte är lilahårig utan han såg i Syne hon är blond och har dreads.

- Hej säger hampie. vad heter du käre främling. mitt namn är hampie och jag åker buss.
- Hej svarar tjejen. mitt namn är lilasmet och jag åker också buss.
Hampie log och fnissade i takt till guppen. busschauffören var tokig idag. körde som en DÅRE!
de båda skrattar
-här ska jag av. säger lilasmet och suger av hampie innan hon hoppar ut ur bussen.

hampie var nu ensam och märkte inte att han nyss blev avsugen. han hade för mycket att tänka på helt enkelt. alldeles ensam. han kände sig utnyttjad, smutsig och slampig efter mötet med alex i poolen. och så dog thomas på köpet. det var inte alls som han hade tänkt sig. inte alls!!!!

Jag ska finna alex och ställa honom mot marken Tänkte Hampie samtidigt som han grät tårar av vatten.

knack knack
-oj det knackar någon på min axel. säger hampie till sig själv.
-det har du rätt i. svarar en tjej och ler ett bamse smile.
- vad vill du? frågar hampie
- jag heter mopsen och jag ska hjälpa dig att hämnas på alexander danling svarar mopsen
- tack ska du ha vi åker till han på en gång! säger hampie och tar på sig sin utrustning. galonisar och en byggarhjälm skulle nog räcka som skydd tänkte han.

- vänta svarar mopsen. vi måste först hämta några som kan hjälpa till.
- vi kan hjälpa svarar en kille som ingen vet hur han ser ut. Han är Osynlig man vet inte riktigt om man ska tycka att han är Snygg eller Ful för man kan inte se Det.
- Mitt namn är pappbox och jag har med mig Lockbete som lockbete. jag ska hjälpa er. säger killen som ingen förstår sig riktigt På.
Mops och hamps tackar och nu är de tre.

- Vi är trion. skrattar hampie men hampie råkar skratta så hårt så hans huvud slår i mopsens så hon flyger in i plingaren så hon blev mördad. Hon dog.
-oj hopsan. säger hampie medans han och pappbox går av bussen.
-tack för du plinga mopsen säger pappbox och de går mot danlings hus.

De stöter på marfus. de både stöter på honom som i träffar och stöter som i FLÖRT.
marfus smeker pappbox som genast blir superglad. han ska få sex för första gången i hans okända års liv och hampie är så glad för hans skull. Jippi!!!!!!!! tyvärr så råka Matilda köra över pappbox så han blev mördad. Han dog.
-sorry men jag har mens!!! hörs imoron marfus säger Matilda och kör iväg med sin Naturbil. pappbox huvud följer med under Hjulet.
Nu kör vi säger marfus!!!!

Hampie och marfus går till danlings hus!!!!!! nu ska de hämnas!!!!!
-ÅH nej!!! skriker hampie och stampar i golvet.
-vadå? frågar marfus.
-titta! hampie pekar.
*ja har fest massa är hemma hos mig kliv in om du e bjuden*
står det på en lapp
- vi e ju inte bjudna! säger hampie.
- hur ska vi då komma in????
- vilka kommer vara inne på hans fest???
-vet ej!!!!! det låter som att det är en SEXFEST
- hur ska vi göra då marfus
-vi får helt enkelt gå in även fast vi inte är bjudna!!!!
Hampie nickade och höll hårt i sin hjälm. Nu var det Dags!!!! Alexander ska få betala böter för att han Utnyttjat Hampie och krossat hans Hjärta!

SPÄNNADE FORTSÄTTNING FÖLJER. eftersom att de e många barn uppe vid den här tiden så fick det inte bli något Sex.


   
Citera

gillar början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... [sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D77X borde skriva en sexnovell om umare, då han har skrivit den bästa sexnovellen på UM...

Jag har skrivit de näst bäst ("Den glada hästen Orvar 1 & 2" samt "Jag och Mr Majonäs").


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

-sorry men jag har mens!!! hörs imoron marfus säger Matilda och kör iväg med sin Naturbil.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar denna Novell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha![bigsmile]


   
SvaraCitera

åh vacker [love]


   
SvaraCitera

x)


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Snön fallde ner från marken

Lovande inledning [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer det ingen fortsättning snart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Lovande inledning [cool]

Den fallde ju ner på Marken

The Road Behind:

Kommer det ingen fortsättning snart?

Jo det ska komma en Fortsättning nu i Veckan [wink]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Den fallde ju ner på Marken

föll* [blush]


   
SvaraCitera