Aviseringar
Rensa alla

Min uppfattning om dig.


Ämnesstartare

Skriv i tråden så svarar jag med vad jag har för uppfattning/åsikter/tankar om dig.


   
Citera
Ämnesstartare

Aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill gärna veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej, jag skulle också gärna vilja veta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, kör på bara! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok            


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Aaa

Känns som en av UM's frontfigurer. Du är karismatisk och rolig, skapar ofta roliga och något oseriösa trådar. Kanske inte av UM's snällaste dock, du kan vara hård och ettrig mot personer du ogillar, men det tenderar att vara ganska underhållande, åtminstone för de som inte är personen som du hackar på.

Gruvan: Jao

En av UM's lugnaste och snällaste. Förknippar dig rätt mycket med dazed, några skillnader är att du inte verkar vara lika sportintresserad eller delta lika mycket i diskussioner. Du tycks komma bra överens med de flesta här, du är en person lätt att gilla.

Shuzz: Vill gärna veta

Du ger intryck av att vara väldigt mogen för din ålder, jag gissade först att du var 15-16 innan du nämnde att du bara var 12. Antar att det går bra för dig i de flesta skolämnena. Du är trevlig och snäll, har inte hunnit bilda så en mycket större uppfattning av dig ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta var svårare än jag trodde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Du ger intryck av att vara väldigt mogen för din ålder, jag gissade först att du var 15-16 innan du nämnde att du bara var 12. Antar att det går bra för dig i de flesta skolämnena. Du är trevlig och snäll, har inte hunnit bilda så en mycket större uppfattning av dig ännu.

GladRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YALLA


   
SvaraCitera
mpt'hv

ok säg

(df rqp innan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÖTTA GRAPPEN


   
SvaraCitera