Aviseringar
Rensa alla

Min uppfattning om dig.


Ge mej nått dåååååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet jag är ny men beskriv ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: hej, jag skulle också gärna vilja veta

Du är rätt vettig av dig. Var mer neutral gentemot dig för en tid sedan och har typ insett på sistone att du är smart och bra på att debattera. Bestämde mig för att nominera dig till årets debattör också, gillade det du skrev i debatterna om sexköp och prostitution. Du verkar även vara bra på att baka, jag önskar att jag också var det.

Carolineelisabeth95: Hej, kör på bara! 😀

Får intrycket av att du är glad, snäll och trevlig. Skulle nog kännas helt okej att umgås med dig. Kan dock tycka att du är lite naiv och har en överdrivet positiv syn på SD och invandringsfientlighet. Har observerat att du fått en del kritik och skäll här och att du kanske planerade att avregga. Men trevligt att du valde att stanna ändå.

Schism: ok

Minns att du för längesedan gjorde en kort men bra beskrivning av mig i en tråd som denna. Ofta fick jag bara "vet inte" som svar i andras trådar, så jag antar att du är ganska observant och har koll på läget. Känner dock inte att jag har särskilt bra koll på dig, men du tränar och glor på fotboll tror jag, det är ju bra.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

jagdåjagdåjagdå!? *viftar frenetiskt med handen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, är nyfiken.


   
SvaraCitera
mynona

Jag misstänker att jag har en bra bild och vill gärna se om det stämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: YALLA

"Övernaturlig" är det första ordet jag tänker på. Du är grymt smart och bildad, och du har en kropp som skulle kunna få vilken kvinnlig modellkändis som helst att vilja slå ner dig i ren avundsjuka. Du tycks vara klassens cooling/snygging och samtidigt klassens duktiga plugghäst. Resultatgivande kombination det där, du lär ha många olika karriärmöjligheter framför dig. Vi kanske ses i framtiden när du är jurist eller statsminister och jag jobbar med att skura dina golv. Stort plus att du är LFC-supporter också.

mpt: ok säg

Har svårt att få grepp om dig. Kan ha med dina användarnamn att göra, aldrig lyckats lägga dem på minnet helt. Men tror du är vettig oftast och jag brukar hålla med i det du skriver. Din skrivstil sticker ut lite med tanke på att du aldrig eller sällan (?) använder versaler.

patrick bateman: Kör hårt.

Tycker att du verkar vara en person i sporttrådarna och en annan person i övriga trådar. Mer aggressiv och cynisk när det snackas fotboll. Trevligare och lugnare annars. Du gillar djur och kan allmänt ses som en stark djurvän, antar jag.

dazed: KÖTTA GRAPPEN

En av de vettigare och mest omtyckta personerna på UM. Lite gubbig och behaglig till personligheten, du skulle kanske passa bra som julvärd i TV, Arne Weise-style. Det går lätt att ha givande snack med dig, om fotboll eller annat. Din musiksmak tycks vara bred, favoriterna är gissningsvis Cash och Dylan. Du har gjort dig förtjänt till att konkurrera om vinsten av årets sportfåne i UM-awards.

Istechetvåpunktnoll: Ge mej nått dåååååå

Har inte hunnit bilda mig mycket av en uppfattning tyvärr. Men vet att du är ihop med Time och hon är ju rätt bra. Du gillar fotboll också va? Det är också bra i så fall.

Zerafina: vet jag är ny men beskriv ändå

Kan inte säga mycket om dig heller, mer än att du verkar vara trevlig och snäll. I framtiden har jag förhoppningsvis fått ett bredare intryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Tycker att du verkar vara en person i sporttrådarna och en annan person i övriga trådar. Mer aggressiv och cynisk när det snackas fotboll. Trevligare och lugnare annars. Du gillar djur och kan allmänt ses som en stark djurvän, antar jag.

Haha det är jag i ett nötskal! Fast bara ibland, fotboll har en förmåga att dra ur det värsta ur mig. Typ då jag kan släppa loss alla mina känslor. Säger detta för att om jag säger något dumt så menar jag det inte egentligen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte vi är särskilt bekanta med varandra här, men försök om du vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

"Övernaturlig" är det första ordet jag tänker på. Du är grymt smart och bildad, och du har en kropp som skulle kunna få vilken kvinnlig modellkändis som helst att vilja slå ner dig i ren avundsjuka. Du tycks vara klassens cooling/snygging och samtidigt klassens duktiga plugghäst. Resultatgivande kombination det där, du lär ha många olika karriärmöjligheter framför dig. Vi kanske ses i framtiden när du är jurist eller statsminister och jag jobbar med att skura dina golv. Stort plus att du är LFC-supporter också.

....Cool


   
SvaraCitera
höna

KÖR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta kan bli intressant, shoot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: jagdåjagdåjagdå!? *viftar frenetiskt med handen*

Du ger intryck av att vara en väldigt trivsam och vänlig person. "Julens Hjältar"-fanatiker också va? Minns själv att jag inte gillade den julkalendern alls, som du nämnde kanske vi därav inte kan bli vänner. 😉 Nä, men för min del skulle det nog gå bra ändå. Tänker mig i övrigt att du är bra på att ta hand om barn och djur.

nöbby: Mm, är nyfiken.

En av UM's mysigaste och mest charmanta medlemmar. Gillar dina val av svärord, de brukar vara barnvänliga och festliga. Såvitt jag minns är du även en av medlemmarna som jag gillat längst här, det var lätt att fatta tycke för dig. Du tillför mycket med din aktivitet i forumlekarna, de skulle nog vara märkbart mer livlösa utan dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste ta paus nu, detta var ansträngande. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Har svårt att få grepp om dig. Kan ha med dina användarnamn att göra, aldrig lyckats lägga dem på minnet helt. Men tror du är vettig oftast och jag brukar hålla med i det du skriver. Din skrivstil sticker ut lite med tanke på att du aldrig eller sällan (?) använder versaler.

tack, det var till belåtenhet


   
SvaraCitera