Aviseringar
Rensa alla

Min vän Jens


Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, kanske borde berätta det för honom (och andra), men är bara rädd för att de kommer bli värre. Typ, ”jaha, nu fick vi även det bekräftat vad vi alltid har anat, du är en idiot”

Det kan även bli såhär: "AHA, det är därför han kan bete sig konstigt ibland. Då kanske det är bäst om vi inte säger något elakt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Det kan även bli såhär: "AHA, det är därför han kan bete sig konstigt ibland. Då kanske det är bäst om vi inte säger något elakt"

Det är visserligen sant, ska nog göra det ändå [bigsmile] Tack så mycket för tipset , ska bli ganska spännande och se hur de reagerar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna Jens verkar vara inget att ha [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det är visserligen sant, ska nog göra det ändå [bigsmile] Tack så mycket för tipset , ska bli ganska spännande och se hur de reagerar [cool]

Good luck yo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Har ni också en vän som jämt kommer med spydiga och nedåtlåtande utlåtanden om er?

Ifall jag hade en så skulle jag inte kalla honom/henne för en vän, det borde inte du heller göra.

Ending Jon:

Okej, kanske borde berätta det för honom (och andra), men är bara rädd för att de kommer bli värre. Typ, ”jaha, nu fick vi även det bekräftat vad vi alltid har anat, du är en idiot”

Då är det bara att dumpa fanskapet och hitta nya vänner [y]
Hitta vänner som förstår dig, som har något gemensamt med dig !
Säg till honom att lägga av. Du sa att du inte ville visa att du är en känslig person; ifall din polare inte tål att du är en känslig person då har du ännu fler anledningar till att dumpa svinet. Som jag sa i en annan tråd, va dig själv, då hittar du massor av kompisar som har något gemensamt med dig. Du kommer hitta en bättre flicka också [wink]
Dumpa inte idéen om ankfarmen, den är helt underbar, det ända du borde dumpa med idéen är personen som du ville leva där med[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Dumpa inte idéen om ankfarmen, den är helt underbar, det ända du borde dumpa med idéen är personen som du ville leva där med[smile]

Du har helt rätt, angående allt. Är så trött på låtsas att vara någon man inte är. Ska inte dumpa ankfarmen, heller tror jag [cool] Tack, du är så klok [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Tack, du är så klok [love]

Är inte klok, svaret stod i ditt inlägg [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Är inte klok, svaret stod i ditt inlägg [love]

Haha, ok [wink]


   
SvaraCitera
talrik

Ending Jon:

sitter hemma om kvällarna och läser Kierkegaard, Nietzsche

Ending Jon:

vid 12-årsålder använde sig av ”Sokrates metodik”?

Ending Jon:

Det är tyvärr också jag, men hellre fan lider jag av det än att vara någon jävla torrboll

Du låter ganska torr...

Han e säkert ett svin och astaskig men (och jag vet att du kanske har svårt för detta eftersom du har aspergers) men försök se de fårn hans håll.. Han kanske inte har det så jävla lätt? han kanske är sjukt missnöjd med sin situation och att han aldrig gör någonting roligt. Du som kompis hjälper ju inte direkt när du sitter hemma hela kvällarna å läser gammal ouppdaterad psykologi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

Du låter ganska torr...

Hehe, är ganska torr [cool]

talrik:

hjälper ju inte direkt när du sitter hemma hela kvällarna å läser gammal ouppdaterad psykologi.

Vilket litet svin du är, jag som trodde du var värsta coola snubben, blir besviken [sad]


   
SvaraCitera
talrik

Ending Jon:

Vilket litet svin du är, jag som trodde du var värsta coola snubben, blir besviken [sad]

Menade inget illa mannen. Inte alls. Har vänner som har aspergers och det är lätt att man snöar in på saker och ting och inte ser saker och ting från andras synvinkel. Jag försöker ganska ofta dra ut min kompis som har aspergers men han följer inte med så ofta och när han gör det så är han relativt tyst och blyg trots att vi alla är extra snälla mot honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

Menade inget illa mannen. Inte alls

Okej, jag förlåter dig. Och ska försöka se saker och ting från hans synvinkel också [bigsmile]


   
SvaraCitera
talrik

Ending Jon:

Okej, jag förlåter dig. Och ska försöka se saker och ting från hans synvinkel också [bigsmile]

jaaa.. säger inte att han ite e keff som sagt, känner honom ju inte men alltid bra att försöka se varför folk agerar som d gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

Han kanske inte har det så jävla lätt? han kanske är sjukt missnöjd med sin situation och att han aldrig gör någonting roligt. Du som kompis hjälper ju inte direkt när du sitter hemma hela kvällarna å läser gammal ouppdaterad psykologi.

Så vadå ska han dra och träffa "kompisen" och få ännu mer skit?

talrik:

men försök se de fårn hans håll.

Så du menar att han bara ska skita i det hela och bara gå runt som om inget har hänt? Det är nog kompisen som borde ändra sig, inte han. Ifall man är arg ska man säga det till kompisen istället för att bara kränka ner honom till universums botten ! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

psykologi

[rolleyes]


   
SvaraCitera