Aviseringar
Rensa alla

Mina bröst! fula, fina eller inget man tänker på?


hurtigtjej:
Hej! Jag har inåtvända nipples. Alltså det är bara som en rund bröstvårta fast utan något som står ut, lite mer som killas bröstvårtor. Fast liksom helt utan någonting som sticker ut, istället går det lite in där själva den utåtstående nippelsen skulle ha varit. Googla om ni inte fattar. Jag trodde jag var helt ensam om detta men tydligen finns det flera kvinnor som har det också. Det ända problemt som kan vara är att jag kanske inte kan amma i framtiden. Men min fråga är till er killar, spelar detta någon jätte stor roll för er? För annars är mina bröst fina. Jag undrar om ni hade hört talas om detta förut och om det är någonting ni liksom tycker är äckligt?

Nu lär du visserligen inte svara för att du inte varit inloggad på ett par månader men för andra med samma problem som ser denna tråd och svaren kan det vara till nytta och om du loggar in igen.
Nej det är absolut inte äckligt med inåtvända bröstvårter, sen kanske det ser ''konstigt ut'' vad vet jag men mer än så är det ju inte. Det här med ammning är ju viktigt om man vill ha barn, men man kan ju ha barn ändå och lösa det på något sätt även om du inte kan amma. Visserligen blir ju kvinnors bröst större när man har barn då kanske det löser sig med de innåtvända bröstvårterna.


   
SvaraCitera

räkgylfar:
åh fyfan e så trött på män

Varför? 🙁

räkgylfar: dina bröst e bröst de e bra
eller ah de bara är
låt dem

Tumme upp


   
SvaraCitera

stoner:
Har ärligt talat aldrig sett "inåtvända nipples" men eftersom jag aldrig har reagerat på det trots att jag varit på många badstränder där tjejer går toppless så tror jag knappast att det är något som någon reagerar negativt på.  Blink

Tumme upp


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
äckligt är det ju knappast men jag venne, har aldrig sett inåtvända bröstvårtor. Sen kanske dem sticker ut när du blir gravid, vem vet!

Om man ska ha barn alltså...


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Om man ska ha barn alltså...

Vem bryr sig om bröstvårterna sticker ut, eller ej. Man borde tänka mindre och acceptera sig själv, man är fin som man är! 🙂


   
SvaraCitera
Berit

Berit:

Inte för att jag har invertes men jag är jättenöjd över mina piercingar!

Missing them


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Gammal tråd men eftersom Trevlig-Snubbe redan har "återupplivat" den är tråden kan jag också tillägga att man kan operera sina inåtvända bröstvårtor så att de blir "normala" igen om de bekommer en så pass mycket. Kostar 14000kr enligt plastikkirurgiska institutet i Malmö.


   
SvaraCitera
Berit

Kneg:
Gammal tråd men eftersom Trevlig-Snubbe redan har "återupplivat" den är tråden kan jag också tillägga att man kan operera sina inåtvända bröstvårtor så att de blir "normala" igen om de bekommer en så pass mycket. Kostar 14000kr enligt plastikkirurgiska institutet i Malmö.

Ett par nipplepericing går på 1000 spänn lolz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit: Ett par nipplepericing går på 1000 spänn lolz

dyrt
jag kan göra dem för 50


   
SvaraCitera
Berit

Inte Jung:

dyrt
jag kan göra dem för 50

Billigare än 14k för opperTion som ger samma resultat o säkert ärr
Fett billigt, kör på d


   
SvaraCitera

hurtigtjej:
Hej! Jag har inåtvända nipples. Alltså det är bara som en rund bröstvårta fast utan något som står ut, lite mer som killas bröstvårtor. Fast liksom helt utan någonting som sticker ut, istället går det lite in där själva den utåtstående nippelsen skulle ha varit. Googla om ni inte fattar. Jag trodde jag var helt ensam om detta men tydligen finns det flera kvinnor som har det också. Det ända problemt som kan vara är att jag kanske inte kan amma i framtiden. Men min fråga är till er killar, spelar detta någon jätte stor roll för er? För annars är mina bröst fina. Jag undrar om ni hade hört talas om detta förut och om det är någonting ni liksom tycker är äckligt?

får man se då


   
SvaraCitera
Rosan4

Det är bättre o inte fokusera på det man tycker är konstigt, utan det som faktist är bra. Idealen om hur vi ska se ut idag är helt sjukt!!


   
SvaraCitera