Aviseringar
Rensa alla

Mina, dina, våra tankar!


Ämnesstartare

Heej!!

Här kan du skriva allt vad du tänker på om dagarna, själv tänker jag otroligt mycket på självmord.
Har ni någonsin tänk på det och faktiskt övervägt det?


   
Citera

Japp, det har jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Japp, det har jag. 

Utveckla


   
SvaraCitera

Trolleeet: Utveckla

Kanske snart, blir så mycket att skriva. Berätta varför du tänker på det istället? 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är en typ av tankar som är ständigt återkommande. Är ju meningslöst att försöka förverkliga "bra" och omöjliga idéer, det leder ju inte till att det går att tycka om verkligheten precis. Ekorrhjulet is a nice place to be.


   
SvaraCitera

Ja. En gång seriöst. Glömmer aldrig var jag var någonstans och hur allt var. Men jag bestämde mig för att kämpa ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tänkt på det sen min första gång jag försökte... jag har en hel del packning med mig och därav pallar jag inte bära längre


   
SvaraCitera
Kudhos

Ge inte upp. Smärta är tillfälligt. Om du verkligen har sånna tankar borde du ta kontakt med någon som kan hjälpa dig. 

För att svara på frågan, nej har inte funderat på att ta självmord. Har haft s.k intrusive thoughts, men det är inget man kan göra något åt. 


   
SvaraCitera
Draug

man måste kämpa emot inte låta det ta över och styra ens liv. Är väll lättare sagt än gjort om allt känns hopplöst och döden känns som det enda alternativet att fly till. Men det är aldrig någon lösning, försök att minnas dom stunder i ditt liv som faktiskt var lyckliga och försök att komma ihåg dom drömmar du har inför framtiden även om framtiden inte känns möjlig att uppnå för tillfället.


   
SvaraCitera

ja. 


   
SvaraCitera

flera gångr 

fast har haft mer lust att avlida andra 


   
SvaraCitera

no need för anmälan, jag har aldrig dödat ngn


   
SvaraCitera

tänker på att du ts har skrivit en hel del om självmord och liknande, får du någon slags professionell hjälp?


   
SvaraCitera
shelly

Ja det har jag väldigt många gånger, men sedan så tänker jag att det finns alltid bättre dagar i livet.


   
SvaraCitera

om jag skrev vad jag tänkte skulle jag säkert hamna i fängelse 


   
SvaraCitera