Aviseringar
Rensa alla

Mina grannars musik!!1 & pinsamhet[cry]


sincan

komplicerad:

lista ut vilket band/vilken artist det är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv är det tvärtom...min förra granne spela så högt så man hörde lyricsen... alltid thåström...fyfan vilket helvete.... Fannnnnnnn...Fannnnnnn...Faaaaaaaaaaan....hela tiden...kräktes nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

DET DÄR ÄR JU SKRÄCK FÖR FAN!!??! tänker anmäla dig
seriöst
kollade på 3 skräckfilmer för ngn dag sen
inge kul
hatar skrcäk

Angelize:

kräktes nästan.

D: kanske så mina grannar tycker om mig[blush]

Nate:

Man kan väl fråga även om man gått på samma skola? Eller?

inte om man är jag

Nate:

Kan man inte det är det nog kört.

[cry]

Nate:

Det blir nog en jul även i år.

HAHHAA
kanske för dig, men inte för mig!


   
SvaraCitera
sincan

komplicerad:

DET DÄR ÄR JU SKRÄCK FÖR FAN!!??! tänker anmäla dig

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

inte om man är jag

Nej jag skulle heller inte göra det. Försökte bara framstå som en bättre människa än vad jag i själva verket är. Det skulle bli en oerhört jobbig situation så något sånt skulle man ju aldrig göra! Det finns ju en anledning till att man aldrig saknat dem efter att man lämnat skolan. Förmodligen för att det var ett gäng riktiga tölpar.

komplicerad:

kanske för dig, men inte för mig!

Jo men kom igen, det kan bli kul. Vi blir nog några stycken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte varit med om det. Här är det:

1. Jag hör vad det är för låt de spelar.
2. Bruden sjunger så jävla dåligt att katten skriker så jag vill inte veta.
3. När han spelar gitarr, är det bara dåliga riff ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

2. Bruden sjunger så jävla dåligt att katten skriker så jag vill inte veta.
3. När han spelar gitarr, är det bara dåliga riff ändå.

D: & ändå är det jag som klagar... Haha 🙁

sincan:

[cry]

gråt på! din mansAÖDJK

Nate:

Det skulle bli en oerhört jobbig situation så något sånt skulle man ju aldrig göra!

Precis 🙁 fast iofs, både är jättetrevliga 🙂 brukade leka med en av dom när jag var liten 😀 fast han var dum mot mig då, han brukade slå mig[cry]
även om dom baktalat mig och tror att jag är psyk tycker jag innerst inne om dom väldigt mkt :d vart förälskad i båda!
Gud, vad jag prtar om mig sj, förlåt.

Nate:

Det finns ju en anledning till att man aldrig saknat dem efter att man lämnat skolan.

oj, haha[blush] fast, saknar dom ju inte iofs[crazy] men drömmer om en av mina gamla klasser typ 1 gng i veckan[tard] var ca 4 år sen ;s

Nate:

Vi blir nog några stycken!

Aa, vi kan fira jul tsmns! Min förra jul sög 🙁 lr, min jul suger alltid :d men förra året vare riktigt tragiskt, fast det njöt jag av :p den var bra! fast inte i jämförelse med andras


   
SvaraCitera
sincan

komplicerad:

gråt på! din mansAÖDJK

Man får posta skräck[sad] Dessutom är det en låt som är hopklippt med en film!


   
SvaraCitera

Nate:

Kan man inte det är det nog kört. Glöm låten och gå vidare i livet! Det blir nog en jul även i år.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

men drömmer om en av mina gamla klasser typ 1 gng i veckan[tard] var ca 4 år sen ;s

En gång i veckan!? :O Så ofta drömmer ju inte ens jag om Beverly Hills 90210. Men det där med ens gamla klasser kan vara skumt. Nu när det gått ett tag tänker man ofta tillbaks på det som om det jämt var bra och tider man gärna vill uppleva igen men när man tänker lite på vilka som gick där inser man att man förmodligen har det lika bra utan dem. Men det kanske bara är jag!

komplicerad:

Min förra jul sög 🙁 lr, min jul suger alltid :d men förra året vare riktigt tragiskt,

Det låter ju inge vidare. Julen ska vara glädjens tid! Den blir dock sällan det av olika anledningar men att det är så illa som tragiskt lät ju sådär. 🙁

komplicerad:

Aa, vi kan fira jul tsmns!

Ja! I bibliotekshuset tänkte jag mig i år. Lite glögg, finska pinnar och Karl Bertil Jonssons jul, det låter väl kanon? :O

komplicerad:

Gud, vad jag prtar om mig sj, förlåt.

Lugnt, man behöver göra det ibland! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Man får posta skräck

Dte idiotiskt, tkr jag

Nate:

Så ofta drömmer ju inte ens jag om Beverly Hills 90210

haha:D

Nate:

Julen ska vara glädjens tid!

Hela livet bör vara glädjens tid, kan jag tycka ibland

Nate:

det är så illa som tragiskt lät ju sådär. 🙁

tycker det är värre om ens favorit årstid förstörs

Nate:

Ja!

=D!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

tycker det är värre om ens favorit årstid förstörs

Ja det är ju helt klart värre om en hel årstid man gått och sett fram emot blir förstörd. Du menar väl inte att det är just vad som sker just nu hoppas jag inte? 🙁

komplicerad:

=D!

Det tolkar jag som att du är med på det. Då ses vi till jul! För det blir nog som sagt en sån även i år. Skulle tippa på det i alla fall. 😀


   
SvaraCitera