Aviseringar
Rensa alla

Mina hundar räddade mig!


Ämnesstartare

Ja rubriken säger det mesta, jag är ligger och sover och runt klockan fyra blir jag väckt av min ena hund som vill gå ut, såklart ganska jobbigt men hellre det än att hon skiter i lägenheten så jag tar ut henne och hennes två syskon. Dom är alla tre stora labradorer, 1 tjej och två killar.

när jag är ute och går inne på stan där jag bor kommer det fram nått fylle till mig och säger att jag ska plocka upp skiten från mina hundar, jag tittar såklart bara slött på honom och säger att jag glömde ta med en påse men om han har någon kan han ju göra det själv för det är inte mitt problem (Jag vett att jag betedde mig som en idiot men klockan är 4.30 på morgonen och jag pallar seriöst inte med att gå hela vägen tillbaka för att tillfredställa nåt fyllos önskemål

då säger han att han kan ignorera det och att jag slipper få spö om jag bara betalar honom några hundra spänn till mer dricka och jag säger att jag seriöst inte pallar argumentera men du får inte mina jävla pengar.. då slår han till mig i magen hårt så jag faller ner på marken, hundarna är kamptränade och efter en halv sekund sätter en av dom käften i skrevet på honom, krossade nog hans testiklar för han börjar gorma och är nära på att börja nästan gråta, mina andra två hundar hoppar på honom och biter honom i arm och axel och jag bara står där och nynnar på Fattaru - Mina Hundar
efter cirka 30 sekunder tar jag såklart tillbaka hundarna och skriker högt som fan åt honom att han ska akta sig för att råna en jävla femtonåring på stan och står och skriker att han ska polisanmäla mig och jag säger, visst kör till.

har redan snackat med polisen själv och jag har all rätt att bli försvarad av mina hundar om det är han som börjar slagsmålet. Kände mig iallafall som en jävla pokemontränare så han har inget på mig.

Nu vill jag veta eran åsikt på hur jag och mina hundar agerade? jag vet att det var efterblivet gjort men han förtjänade det verkligen om han försöker råna mig och för den delen slår en trettio år yngre snubbe [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

vad bra hundar du har! de gjorde nog rätt


   
SvaraCitera

Du borde inte äga hundar om du inte kan plocka upp deras skit och om du dessutom inte har vett nog att skämmas om nån påpekar det. Sluta tro att du äger världen eller sälj hundarna

Hundarna gjorde däremot inget fel [wink]


   
SvaraCitera

ta up skiten för han!! är så vidigt när folk låter det ligga

dock är dina hundar grymma!


   
SvaraCitera

godden:

pokemontränare

Lol, random?

Du gjorde fel, hundarna gjorde rätt. Vad klockan var, eller att du inte pallar gå hela vägen tillbaka är ingen ursäkt.

micitic:

Sluta tro att du äger världen eller sälj hundarna


   
SvaraCitera

godden:

hundarna är kamptränade

Lol du vet ej vad "kamptränade" är knasiga människa


   
SvaraCitera
smisk

godden:

hundarna är kamptränade

Det här var det enda jag störde mig på. Och sen allt efter det.


   
SvaraCitera

+ du ska inte ha hundar


   
SvaraCitera

Tre stora labradorer och du plockar inte upp deras skit för att du är lite sömnig?

Det är såna som dig som skapar hat i parkerna! [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dessutom dude. Lär dig skillnad på självförsvar och övervåld.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tre stora labradorer och du plockar inte upp deras skit för att du är lite sömnig?

Jonnybravo91:

Lär dig skillnad på självförsvar och övervåld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godden:

1 tjej och två killar.

OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG. 1 Hona och 2 Hanar!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

1 Hona och 2 Hanar!!!!

1 TIK och 2 hanar 😛

Tycker för övrigt INTE att du ska uttrycka dig med "kamptränade"... Det är en slags benömning på hundar som är "tränade" (snarare hetsade) att slåss med hundar, en ohuman och grym sak... Det finns skydd, men det får man inte träna utan speciel utbildning eller tillsammans med instruktör.

Och man ska ALLTID plocka upp hundbajs [wink] Om man vet med sig att man lätt glömmer så kan man helt enkelt lägga påsar i fickan så att det alltid finns!


   
SvaraCitera