Aviseringar
Rensa alla

mina känslor ändras hela tiden


Ämnesstartare

Jag och en kille i min klass har träffats några gånger efter skolan och jag har sagt att jag gillar honom och jag tror han gillar mig. Det började med att jag stötte på honom, men nu blir jag mer och mer osäker. vissa dagar känns det självklart att det borde vara han och jag, men vissa, som idag, känns det som att vi aldrig kan bli mer än kompisar.

I skolan så är som vanligt, alltså som kompisar, men inte utanför skolan eller hemma. Så det känns jättekonstigt. Jag vågar inte och vill inte riktigt ha ett förhållande med den här killen, och det har jag sagt också. Han vill dock bli tsm.

Men jag känner mig så elak när han börjar gilla mig så är jag så osäker. Bör jag lämna honom ifred bara? [sad]


   
Citera

Vet han om att dina känslor har förändrats?


   
SvaraCitera

julis:

Men jag känner mig så elak när han börjar gilla mig så är jag så osäker. Bör jag lämna honom ifred bara? [sad]

Hur gammal är du?

Detta låter precis som ett problem jag har, fast jag är killen som gillar tjejen som träffar en i hennes klass..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. tycker du jag borde säga det? jag är inte helt säker än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fyller snart 17.


   
SvaraCitera

julis:

jag fyller snart 17.

Okej. Jag hade snackat med killen och fråga hur han känner och jagt hur jag kände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Okej. Jag hade snackat med killen och fråga hur han känner och jagt hur jag kände.

okej, tack för tipset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter precis som problemet jag hade med mitt ex. Jag visste inte om jag gillade pojken eller inte, växlade hela tiden. Tillslut blev vi tsm på någon vänster men efter ett tag förstod jag att jag inte var kär egentligen. Är man kär i någon tvekar man inte


   
SvaraCitera

Jag har delvis samma problem.[n]


   
SvaraCitera

JejeX:

Jag har delvis samma problem.[n]

Har du inte alls! [surprised]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Har du inte alls! [surprised]

Jo.[wink]


   
SvaraCitera

JejeX:

Jo.[wink]

Nej!
Nej!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Nej!
Nej!

JO!

Har du roligt nu?


   
SvaraCitera

JejeX:

Har du roligt nu?

Haha nej [blush] Vill bara inte du ska tycka om en massa främmande pojkar [no-no]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vill bara inte du ska tycka om en massa främmande pojkar [no-no]

Dem är inte främmande.
Varför vill du inte det?


   
SvaraCitera