Aviseringar
Rensa alla

mina kompisar är på mitt rum just nu och jag sitter ensam


alexus
Ämnesstartare

Juste just nu är mina 2 bästa vänner på mitt rum och snackar medans jag sitter i min soffa ensam. Jag orkade inte vara med dem för de var så jobbiga och snackade ändå inte med mig,jag gick ut men de brydde sig inte. Så jag har suttit ensam i mörkret i soffan i cirka 40 minuter. Tycker ni jag ska försöka sova elr gå upp till dem? Svara snabbt snälla.


   
Citera
Vippen

Du bör nog överväga om de faktiskt är dina vänner.


   
SvaraCitera
alexus
Ämnesstartare

Vippen:

Du bör nog överväga om de faktiskt är dina vänner.

Jag har ju vart vän med båda länge fast dem 2 har inte gillat varandra så mkt. Dem är.väl glada att dem blir bästisar just nu.


   
SvaraCitera
alexus
Ämnesstartare

Vippen:

Du bör nog överväga om de faktiskt är dina vänner.

De blev tysta nu. Det värsta att ingen av dem verkar ha dåligt samvete av att sova i mitt rum och inte bry sig ett skit om var jag är...


   
SvaraCitera
Vippen

alexus:

Jag har ju vart vän med båda länge fast dem 2 har inte gillat varandra så mkt. Dem är.väl glada att dem blir bästisar just nu.

Jaha, okej. Men det låter ju bra att de blir vänner då. [smile]


   
SvaraCitera
Vippen

alexus:

De blev tysta nu. Det värsta att ingen av dem verkar ha dåligt samvete av att sova i mitt rum och inte bry sig ett skit om var jag är...

Okej, men är det alltid så? Om inte så tycker jag att du inte ska bry dig om det.


   
SvaraCitera

Ta det chill bara. Det ordnar sig.


   
SvaraCitera
alexus
Ämnesstartare

Schism:

Ta det chill bara. Det ordnar sig.

Vippen:

Okej, men är det alltid så? Om inte så tycker jag att du inte ska bry dig om det.

Försöker men det känns bara så hemskt just nu 🙁


   
SvaraCitera
Vippen

alexus:

Försöker men det känns bara så hemskt just nu 🙁

Vet hur det är. Det kan kännas skitjobbigt. Men som sagt, om det inte är såhär hela tiden så är det sånt man får ta ibland, hur ont det än gör. =/


   
SvaraCitera
alexus
Ämnesstartare

Vippen:

Vet hur det är. Det kan kännas skitjobbigt. Men som sagt, om det inte är såhär hela tiden så är det sånt man får ta ibland, hur ont det än gör. =/

Tack för alla svar det betyder mkt. Jag ska försöka sova nu


   
SvaraCitera
Vippen

alexus:

Tack för alla svar det betyder mkt. Jag ska försöka sova nu

Var så lite så. Sov gott!
Känner du för att prata mer om det i morgon eller så, säg bara till.

God natt [smile]


   
SvaraCitera

De är hos dig å du sticker ivgäg? Hallå, få till som fan. o va social!<3


   
SvaraCitera

Oj. Hade blivit skitarg. Litar iofs inte på folk alls så kan va därför


   
SvaraCitera

Schism:

Ta det chill bara. Det ordnar sig.


   
SvaraCitera

det är väl bara bra att de kanske börjar gilla varandra mer?
tror inte de kommer strunta i dig, verkar mer som de upptäckt en ny vänskap och därför för tillfället är överväldigade av den.

hoppas att du gick upp till ditt rum och att ni alla pratade med varandra. skulle det mot förmodan vara så att de inte bryr sig om dig och hela tiden stänger dig ute, då verkar det inte som några bra vänner. snarare inga vänner alls. det finns ingen anledning att ha relationer med människor som inte lägger märke till en.

kram 🙂


   
SvaraCitera