Aviseringar
Rensa alla

Mina kompisars bror är så jävla attraktiv


Ämnesstartare

Två av mina kompisar (de är tvillingar) har en otroligt snygg bror, idag såg jag hnm irl för första gången och herregud. 

tankar? 


   
Citera
reben

visa bild


   
SvaraCitera
reben

elr så tänker ja: KB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
visa bild

skickar i pm då Rodnar 

reben:
elr så tänker ja: KB

det är han jag lovar! 


   
SvaraCitera

hahah vill också se. det är roligt med kompisars snygga syskon. eller syskons snygga kompisar, men det är lite jobbigare för då ses man bara som lilla- eller storasyster lixom..


   
SvaraCitera
reben

cuzIcan:

skickar i pm då Rodnar 

det är han jag lovar! 

han va nt så snygg ^____^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
hahah vill också se. det är roligt med kompisars snygga syskon. eller syskons snygga kompisar, men det är lite jobbigare för då ses man bara som lilla- eller storasyster lixom..

inte kul när man vill ha dem Rodnar jo, och jag fangirla dessutom när jag såg hnm idag... kanske inte bästa intrycket, men tvillingarna snackar om hnm hela tiden och har visat bilder och jag bara ahhhh.... så när jag såg hnm vinka jag glatt med ett stort leende på läpparna och försökte hälsa, men min kompis höll mig tillbaka och han stack eftersom han bara skulle hämta en grej 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussa han på kinden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

han va nt så snygg ^____^

han är så och hans personlighet verkar underbar och hans syskon är otroliga och och, herregud han är perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
pussa han på kinden

skulle va lite random, men nästa gng jag ser hnm ska smyga fram till hnm och pussa hnm på kinden för att sen fnittrandes springa iväg och rodna Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skulle va lite random, men nästa gng jag ser hnm ska smyga fram till hnm och pussa hnm på kinden för att sen fnittrandes springa iväg och rodna Rodnar

precis så jag tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte rubriken. Min enda tanke. Dock ploppade en annan mer relevant tanke upp ändå om jag ska vara ärlig. Hade en polare på högstadiet som hade en storasyster som verkligen var nåt alldeles extra, jobbade som modell tror jag tom. Om man ens tittade på henne fick kompisen total damp och skulle slåss. Var knepigt. 


   
SvaraCitera
reben

cuzIcan:

han är så och hans personlighet verkar underbar och hans syson är otroliga och och, herregud han är perfekt! 

ok ge han då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

olla honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är han?


   
SvaraCitera