Aviseringar
Rensa alla

Mina läppar möter dina


Ämnesstartare

Låt oss förenas i en kyss, där mina läppar får möta dina. Jag kysser dig med öppen mun.

Jag känner värmen från din kropp. Mina armar omsluter dig. Du drar sakta dina fingrar genom mitt hår.

Jag blundar och drar ett djupt andetag genom näsan, som borrar in sig i ditt hår. Jag njuter av doften.

Jag öppnar mina ögon och tittar upp. Då ser jag först din mage, sen dina bröst, och så längst upp ditt söta ansikte som ser ner på mig med ett underfundigt flin.

Du slappnar av, blundar och andas ut. Plötsligt fylls min mun med en varm saltsmakande vätska. Jag sväljer hastigt och återigen får jag munnen full. Sväljer igen. Om och om igen upprepas det, totalt sex gånger. Sen är "kyssen" över för den här gången.

Låter detta lockande för dig? Jag hoppas att jag någon gång får uppleva detta i verkligheten.


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nah.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

peedrinker:

Låter detta lockande för dig? Jag hoppas att jag någon gång får uppleva detta i verkligheten.

Men hallå? Vi vet redan att du är en riktig peedrinker-freak. Du behöver fan inte irretera oss med en novell om det.
Låter fullkomligt ointressant för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jason Voorhees:

Låter fullkomligt ointressant för mig.

Och ändå kommenterar du mig på två ställen... [crazy]


   
SvaraCitera

trolli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peedrinker:

Och ändå kommenterar du mig på två ställen... [crazy]

Jo, men förstår du inte vad han menar? Han menar att det låter helt ointressant för oss som tycker det är äckligt att dricka piss. Det låter ju bara sjukt. Får oss att må illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

Han menar att det låter helt ointressant för oss som tycker det är äckligt att dricka piss. Det låter ju bara sjukt. Får oss att må illa.

Men läs inte mina texter då! Och diskriminera inte! Alla sorters sex är väl välkomna i ett sexnovellsforum?


   
SvaraCitera

Det får mig att skratta lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmmmmmmmmmmmmmmmkay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera