Aviseringar
Rensa alla

mina mål me livet


Ämnesstartare

överlevnad


   
SvaraCitera

retstickan:

waj?

Blev kär i ett hus jag alltid passerade när jag gick till skolan när jag var liten. Det var stort, rosa, hade en brunn och en stor trädgård.Blev kär i det. Sen målade dom om det rött och nu ser det ut som en ladugård [mad]
Så har bestämt mig för att klona det huset och måla det rosa igen [party]


   
SvaraCitera

Jag är glad om jag finner en anledning att gå upp på morgonen. Sen blir det som det blir!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag är glad om jag finner en anledning att gå upp på morgonen. Sen blir det som det blir!

du får ju gå den utbildning du vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag är glad om jag finner en anledning att gå upp på morgonen. Sen blir det som det blir!

samma [crazy]


   
SvaraCitera

Zapetta:

du får ju gå den utbildning du vill?

Ja nu kommer jag ha en anledning att gå upp i ett år framåt men sen finns det ju risk att jag är tillbaks på samma plats igen. Men jag tror och hoppas att detta leder vidare till något gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja nu kommer jag ha en anledning att gå upp i ett år framåt men sen finns det ju risk att jag är tillbaks på samma plats igen. Men jag tror och hoppas att detta leder vidare till något gott!

tänk positivt min vän!!


   
SvaraCitera

Zapetta:

tänk positivt min vän!!

Jag ska. [smile] Brukar vara bra på det men när det gäller såna här stora frågor har det blivit svårare de senaste åren. Men i höst kanske det blir ändring på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag ska. [smile] Brukar vara bra på det men när det gäller såna här stora frågor har det blivit svårare de senaste åren. Men i höst kanske det blir ändring på det!

det hoppas jag verkligen! när börjar du?


   
SvaraCitera

Zapetta:

när börjar du?

29e. Så jag flyttar ner dit nästa helg. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

29e. Så jag flyttar ner dit nästa helg. [smile]

du har fixat boende nu? det blev stuga? [wink]


   
SvaraCitera

Zapetta:

du har fixat boende nu? det blev stuga?

Jepp var där igår och skrev på kontrakt! Ingen jättestor stuga men den låg bra till och duger fint åt mig under några månader. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jepp var där igår och skrev på kontrakt! Ingen jättestor stuga men den låg bra till och duger fint åt mig under några månader. [smile]

Men åh vad roligt, skönt att höra! [cute] Är så glad för din skull att allt ordnat sig osv [cute]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Men åh vad roligt, skönt att höra! Är så glad för din skull att allt ordnat sig osv

Tack ska bli en spännande höst! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Tack ska bli en spännande höst! [smile]

Jag förstår det! [cute]


   
SvaraCitera