Aviseringar
Rensa alla

Mina tankar om fisken


Ämnesstartare

Alltså Fisk_den_tredje är egentligen en rätt härlig typ men som aldrig får den dyrkan eller uppskattning som han verkligen förtjänar.
Han gör alltid allt för att folk ska må bra, och hans humor, hans vridna egoistiska sätt att beskriva saker, det är något som säkert många av oss (och han själv med för den delen) säkerligen har skrattat åt i många timmar, så jävla skön lirare helt enkelt, även om han ibland är lite för mycket av en "people-pleaser".
Man måste lita på Fisken. Han är den typen av kille man ringer när man vaknar på ett hotellrum med en död hora. Man vet att han skulle hålla käften om det, bara glida över, linda in henne i en matta och dumpa henne i nån skog medan han klappar en på axeln och säger att allt kommer att bli bra.
Jag tycker att många människor borde skämmas för att dem inte har behandlat honom bättre, han är faktiskt en riktigt bra människa, som kämpar för att alla människor (och han själv) ska ha det så bra som möjligt.
Tänk mer på fisken och visa eran uppskattning!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skjut the hippie![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary Poppins:

Skjut the hippie![mad]

Du vill alltid bara ta livet av mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Man vet att han skulle hålla käften om det, bara glida över, linda in henne i en matta och dumpa henne i nån skog medan han klappar en på axeln och säger att allt kommer att bli bra.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Du vill alltid bara ta livet av mig

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary Poppins:

[cool]

Jävla fisk-hatare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pfft, han är värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du verkar vara en kul typ, känner dig inte, men jag får väl tycka vad fan jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Tänk mer på fisken och visa eran uppskattning!

Uppfattat. Slutar med torsk imorrn. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary Poppins:

[mad]

[mad]


   
SvaraCitera

ditt ord är min lag!!
Dold text: nöjd nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG BANKAR PÅ DÖRREN. :@


   
SvaraCitera

Du är en bra fisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Han är den typen av kille man ringer när man vaknar på ett hotellrum med en död hora. Man vet att han skulle hålla käften om det, bara glida över, linda in henne i en matta och dumpa henne i nån skog medan han klappar en på axeln och säger att allt kommer att bli bra.

Vill du vara min vän?


   
SvaraCitera