Aviseringar
Rensa alla

Mina tips och trix för att få gratis sex underhållning *smile*


Ämnesstartare

Många människor som Jag själv fantiserar mycket om att se andra människor ha Sex
Här samlar vi ihop tips och trix så vi Alla kan få njuta på varsitt Håll
Jag hoppas jag är Välkommen här Jag hängde tidigare på Nordisk.Nu men jag blev utsparkad då Jag råkade nämna att jag gillar färgen Röd på dildos och det är tydligen Indian Färg Så ett Trick är att Inte Nämna färger på nordisk nu. Speciellt Inte nämna att ni använder mjäll schampoo då de är Älskar alla färger utan Vitt säger de på reklamen.

Nu Till Ämnet. Här är mina tips och trix. Som en överlevnadsgude. Ungefär som robinson cruise.

Håll Koll På Era Grannar låser de inte dörren och ska gå och handla kaffe kanske? smit in fort! OBS ni MÅSTE kolla så de inte har marsvin innan

Kryp in i läägenheten Annars kan det komma fingeravtryck

Nu till DET STORA

Image

Alla Svenskar Har Denna Lampa
PERFEKT GÖMSTÄLLE. Klipp upp - gå in och sy igen och där inne kan du sitta och lyssna när de har sex. min favorit. NACKDEL: du kan ej komma ut sen så du måste ha en Medbrottsling

Sängen
Göm Er Under Sängen där är ett bra ställe. du kan höra men inte se. det bästa med detta är att om de kör riktigt hårt så får du madrassen över dig juck NU FICK DU DEN PÅ DIG juck nu fick du den på dig och du når Klimax

Detta var EN LITEN INLEDNING till min överlevnadsgude nästa gång kommer det MER. sdäg gärna vad ni tycker och ge mig gärna mer tips och trix

http://www.ikea.se där hittar du massa bra gömställen


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

xDDD


   
SvaraCitera
blum
 blum

XDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu blir jag Förbannad Håll Denna Tråd Levande TIPS OCH TRIX på Momangen annars kan ni STICKA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Klipp upp - gå in och sy igen och där inne kan du sitta och lyssna när de har sex. min favorit.

[love]


   
SvaraCitera

lolz, serious shit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste vara det tråkigaste trollet som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud_:

Du måste vara det tråkigaste trollet som finns.

Det där stämmer inte, något som däremot stämmer är att du är den tråkigaste användaren som finns. Vem fan är du ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som Bosse Bildoktorn detta. Är det du Bosse?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Låter som Bosse Bildoktorn detta. Är det du Bosse?[tard]

Jag är Ingen doktor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah

spindelnätaren:

PERFEKT GÖMSTÄLLE. Klipp upp - gå in och sy igen och där inne kan du sitta och lyssna

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Alla Svenskar Har Denna Lampa

Kärlek på hela skiten fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][y]


   
SvaraCitera